Vores julekort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

274 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. december 2009

Kaufie

Så fik jeg også leget lidt med Picasa - og her er vores julekort

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2009

Stumpen

Hold op den er go

Anmeld

17. december 2009

Nadi

Den er da bare skide god  

Har faktisk lige et ? til picasa, kan man selv bestemme hvor billederne skal sidde eller rotere du/I bare billederne indtil de er der hvor du/I gerne vil have dem til at være??

Anmeld

18. december 2009

ivfmarie

Nadi skriver:

Den er da bare skide god  

Har faktisk lige et ? til picasa, kan man selv bestemme hvor billederne skal sidde eller rotere du/I bare billederne indtil de er der hvor du/I gerne vil have dem til at være??

du kan IKKE selv vælge - og jeg fatter det ikke .. Du må bar rotere til det passer!

Anmeld

18. december 2009

Kaufie

Nadi skriver:

Den er da bare skide god  

Jeg forstår heller ikke at man ikke kan få lov at flytte rundt med billederne. Der er en variant, hvor man kan vælge hvilket billede, der skal være i midten - men ellers må man bare trykke "bland" til man synes det er fint.

Jeg ved heller ikke lige hvad der er sket for teksten - den stod i den hvide sne, da jeg lavede det i aftes, men er nu hoppet op på grenene???

Anmeld

18. december 2009

Nadi

Kaufie skriver:

Jeg forstår heller ikke at man ikke kan få lov at flytte rundt med billederne. Der er en variant, hvor man kan vælge hvilket billede, der skal være i midten - men ellers må man bare trykke "bland" til man synes det er fint.

Jeg ved heller ikke lige hvad der er sket for teksten - den stod i den hvide sne, da jeg lavede det i aftes, men er nu hoppet op på grenene???

Det gør nu ikke noget synes jeg, det ser ihvertfald ud som om at det er meningen at det skal stå dér. Men kan godt se at det havde været fikst med den røde tekst i den hvide sne

Anmeld

18. december 2009

Anja

Jeg blev jo nysgerrig og skulle prøve det Picasa program.

Jeg kan da sagtens flytte billederne rundt som jeg vil ??

Anmeld

18. december 2009

Nadi

Anja skriver:

Jeg blev jo nysgerrig og skulle prøve det Picasa program.

Jeg kan da sagtens flytte billederne rundt som jeg vil ??

WHAT??!!
Hvordan gør du det

Anmeld

18. december 2009

Anja

Jeg klikker på det billede jeg vil flytte og så flytter jeg det med musen. Hvis jeg vil bytte om på to billeder flytter jeg bare begge to.

Anmeld

18. december 2009

Anja

Måske er det bare mig der ikke fatter, hvad det er man tilsyneladende ikke kan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.