Jeg søger et "Rør mig ikke"-hjerte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
22. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

De eneste der må røre uden at spørge er Niklas, min mor, søsser og de to nærmeste veninder. Selv min far spørger (eller det ville han hvis han var interesseret i den slags)

Jeg glæder mig til at se dig gå rundt i Magasin og se ultramuggen ud på forskud   Sjovt, men endnu er der INGEN der har pettet mig uden at spørge   Gad vide om jeg udstråler "nallerne væk, kammerat" eller om folk måske er begyndt at lære at det ikke er ok med alle..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2010

DK

Rosa skriver:

De eneste der må røre uden at spørge er Niklas, min mor, søsser og de to nærmeste veninder. Selv min far spørger (eller det ville han hvis han var interesseret i den slags)

Jeg glæder mig til at se dig gå rundt i Magasin og se ultramuggen ud på forskud   Sjovt, men endnu er der INGEN der har pettet mig uden at spørge   Gad vide om jeg udstråler "nallerne væk, kammerat" eller om folk måske er begyndt at lære at det ikke er ok med alle..?

Du er så smuk og lækker at ingen tør røre dig og forstyre din chien!

Jeg tror generelt at folk er blevet mere opmærksomme på at en gravid mave, altså stadig er en mave, og ikke fælles ejendom. Derudover tror jeg også at folk tillod sig mere, fordi jeg kun var de 20 år. Altså at så havde jeg ikke selv så meget autoritet overfor de ældre kvinder og gamle damer. Jeg ved det ikke, men tror det!!

Anmeld

22. januar 2010

lotte32

Hihi, jeg kan godt huske de der "rør mig ikke" hjerter, de er fine  Jeg oplever også tit at folk liiiige skal røre, syntes det er ret grænseoverskridende og jeg er begyndt at bede folk om at lade være så må folk gerne syntes jeg har kukkuk

Anmeld

22. januar 2010

eliasogmor

Dansker i England skriver:

Er det virkelig et problem, at folk rører ved barnet? Jeg mener, gør folk virkelig det? Jeg har endnu aldrig oplevet, at folk har gjort andet end at kigge derned. Man kan da ikke være bekendt at røre ved andres babyer uden at have fået lov!!!!!!!!!

ja det er det... da elias var baby, synes alle der lige havde set mig før, vi skal lige nede og røre of fjerne dynen, så de bedre kunne se, og hvad skete der så, ja elias vågnede,,, og til at starte ,ed kunne jeg ikke engang lade ham sove udenfor, da de gamle damer lige skulle hen og kigge, der kunne jeg godt have brugt at jeg kunne bruge min baby alarm som walikie talkie... så jeg ville ønske jeg havde haft sådan et.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.