Jeg søger et "Rør mig ikke"-hjerte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
18. december 2009

wamse

Jeg købte et super fint et i Babysam i træ til Lærke. Der havde de lidt forskellige modeller

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2009

LinLin

Ranarupta skriver:

Ja, som overskriften siger, søger jeg dette hjerte .

Jeg ved ikke, om I kan huske dem, men de er lavet af plast med en lille snor igennem - og så er det til at hænge på barnevognen...

(Jeg er rimeligt kreativ og kan nok godt lave et selv, hvis jeg ikke har held med at finde et. Men de kreative idéer er vist på ferie... &nbsp

Årh ja! Sådan et havde jeg på den barnevogn jeg lå i :-)

Anmeld

18. december 2009

Ranarupta

Tak Wamse! Havde læst mig frem til, at de ikke længere kunne fås. 
Det er bare fedt!

Ja, der er desværre sære mennesker, der liiiige skal pille...  

Anmeld

18. december 2009

Lise

Vidste heller ikke disse hjerter fandtes. Men jeg kan nu godt forstå dig - fremmede mennesker skal eddermanmer heller ikke pille ved mit barn. Jeg er ret sart og berøringsangst når det kommer til fremmede mennesker, så de kan bare holde nallerne væk.

Heldigvis har jeg aldrig været ude for endnu, at fremmede pillede ved min søn, eller rørte/rører mig på maven. Folk kommenterer bare - og det er ok. Dog var jeg engang ude og køre med bus, hvor min søn lå og sov i barnevognen. Så var der en mand - og ikke en særlig lækker én af slagsen - der synes at han kunne bruge barnevognen til at holde fast i. Det kunne jeg slet ikke have, så jeg bad ham om at lade være med at røre ved den. Han lignede en der synes jeg var kuk-kuk, men han gav da slip

Anmeld

20. december 2009

Louise mortil4

Lise skriver:

Vidste heller ikke disse hjerter fandtes. Men jeg kan nu godt forstå dig - fremmede mennesker skal eddermanmer heller ikke pille ved mit barn. Jeg er ret sart og berøringsangst når det kommer til fremmede mennesker, så de kan bare holde nallerne væk.

Heldigvis har jeg aldrig været ude for endnu, at fremmede pillede ved min søn, eller rørte/rører mig på maven. Folk kommenterer bare - og det er ok. Dog var jeg engang ude og køre med bus, hvor min søn lå og sov i barnevognen. Så var der en mand - og ikke en særlig lækker én af slagsen - der synes at han kunne bruge barnevognen til at holde fast i. Det kunne jeg slet ikke have, så jeg bad ham om at lade være med at røre ved den. Han lignede en der synes jeg var kuk-kuk, men han gav da slip

vores apotek fører dem også i træ sammen med sådan nogle andre små træ figuere som barnet kan kigge på. Måske jeres også gør det?

Anmeld

20. december 2009

Ranarupta

Godt gjort! 

Uhumske mennesker må gerne tro, at jeg er gak i låget, bare de holder nallerne væk 

Anmeld

20. december 2009

Ranarupta

mortil4 skriver:

vores apotek fører dem også i træ sammen med sådan nogle andre små træ figuere som barnet kan kigge på. Måske jeres også gør det?

Ihh, tak for tippet, det skal jeg da lige have undersøgt!

Anmeld

22. januar 2010

DK

Jeg havde også sådan et rødt "rør mig ikke" hjerte da Kirstine var spæd. Folk (især gamle damer) havde bare ingen hæmninger. Jeg ved ikke om det var fordi jeg var ung, og folk så ikke havde så meget respekt. Jeg blev også altid seriøst pettet på maven af fremmede. Engang var der en ekspedient i en butik, der lige flyttede mit halstørklæde og stak hænderne ind bag min frakke (der stod åben, da den ikke kunne lukkes) for at pette! Helt ærligt!!!

Anmeld

22. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg havde også sådan et rødt "rør mig ikke" hjerte da Kirstine var spæd. Folk (især gamle damer) havde bare ingen hæmninger. Jeg ved ikke om det var fordi jeg var ung, og folk så ikke havde så meget respekt. Jeg blev også altid seriøst pettet på maven af fremmede. Engang var der en ekspedient i en butik, der lige flyttede mit halstørklæde og stak hænderne ind bag min frakke (der stod åben, da den ikke kunne lukkes) for at pette! Helt ærligt!!!

Hallo!!!  Fårk hvor er det en underlig ting at finde på!!! Måske skulle du selv have gået rundt med et "rør mig ikke"-hjerte

Anmeld

22. januar 2010

DK

Rosa skriver:

Hallo!!!  Fårk hvor er det en underlig ting at finde på!!! Måske skulle du selv have gået rundt med et "rør mig ikke"-hjerte

Ja, lige et lille diskert KÆMPE skilt om halsen, med Rør mig ikke, Tak!!

Ejj helt ærligt. Jeg håber at jeg i næste graviditet kan se så tilpas fornærmet og snobbet ud at ingen rækker armene ud og petter.

Jeg spørger ALTID først om jeg må røre, og KUN på gravide som jeg er tæt på, altså meget gode veninder eller min søster og den slags. Ikke fremmede!! (ikke at jeg har lyst til at røre ved fremmedes maver alligevel)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.