ISI puslehynde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2009

Becks

Caroline86 skriver:

den fandt jeg nemlig også, så jeg tænker også at de må kunne bestille den hjem

Min kollega kørte ned i en babysam og købte den, det er vidst kun på nettet man ikke kan købe den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2009

Becks

LauraLW skriver:

Ja, det er jo billedet fra deres katalog... men mon ikke der menes om man kan købe dem somewhere på nettet i den farve? :-)

Hm, jo detkan godt være

Men hvis der er en babysam i nærheden hvor du bor trådstarter, så kan du købe den der

Anmeld

17. december 2009

LauraLW

Man kan købe den på babysams hjemmeside, men bare ikke i den farve... tror man kan få den i blå, brun, pink og rød

http://www.babysam.dk/isi-puslehynde.aspx

Laura (som ikke forstår at mine links aldrig er blå...)

Anmeld

17. december 2009

Becks

LauraLW skriver:

Man kan købe den på babysams hjemmeside, men bare ikke i den farve... tror man kan få den i blå, brun, pink og rød

http://www.babysam.dk/isi-puslehynde.aspx

Laura (som ikke forstår at mine links aldrig er blå...)

Man kan købe den limegrønne hvis man går ned i deres butik, der ha de dem, det er bare den farve man ikke kan købe på nettet - Hvilket egentlig er underligt, nu når de sælger de andre farver

Ja, det er da underligt med dine links - Måske det er drillenissen

Anmeld

17. december 2009

LauraLW

Tutter skriver:

Man kan købe den limegrønne hvis man går ned i deres butik, der ha de dem, det er bare den farve man ikke kan købe på nettet - Hvilket egentlig er underligt, nu når de sælger de andre farver

Ja, det er da underligt med dine links - Måske det er drillenissen

det må det være, hehe.

Ja, det er altså mærkeligt.. med mindre det er fordi farven er ved at udgå.. nej, det ville også være underligt.

Er din veninde så glad for den?

Anmeld

17. december 2009

Becks

LauraLW skriver:

det må det være, hehe.

Ja, det er altså mærkeligt.. med mindre det er fordi farven er ved at udgå.. nej, det ville også være underligt.

Er din veninde så glad for den?

Ja meget.. Den former sig efter babys ryg, og virker hård, men er dejlig blød og ligge på..

Anmeld

17. december 2009

Svenne

Tutter skriver:

Hm, jo detkan godt være

Men hvis der er en babysam i nærheden hvor du bor trådstarter, så kan du købe den der

Okay, mange tak! Så må jeg i butikken. Jeg var bare bange for, de måske heller ikke havde den der, når de ikke sælger den på nettet. Jeg kunne heller ikke finde den i Babysam i Viborg i den farve - men måske de kan bestille den hjem så..

Anmeld

17. december 2009

Svenne

Caroline86 skriver:

den fandt jeg nemlig også, så jeg tænker også at de må kunne bestille den hjem

Jeg må prøve at ringe til dem, og høre, om du kan bestille den hjem i den farve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.