ISI puslehynde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.340 visninger
17 svar
0 synes godt om
17. december 2009

Svenne

Hej piger.
Er der nogen, der kender et sted, hvor man kan købe ISI puslehynden?
Jeg kan kun finde den på Babysam.dk, og der har de den ikke i limegrøn - som selvfølgelig lige er den farve, jeg har forelsket mig i...

Knus Ditte - som bruger timer og dage på at surfe på nettet efter babyudstyr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2009

LauraLW

Har også kun set dem i babysam butikkerne...

Men har du eller nogle du kender erfaring med dem? Jeg har nemlig tænkt om sådan en var federe end den klassiske puslehynde, men kender ingen med erfaring.

Laura

Anmeld

17. december 2009

Svenne

LauraLW skriver:

Har også kun set dem i babysam butikkerne...

Men har du eller nogle du kender erfaring med dem? Jeg har nemlig tænkt om sådan en var federe end den klassiske puslehynde, men kender ingen med erfaring.

Laura

Jeg har nemlig også kun set dem i babysams katalog og butikker. Der er et billede med en lime grøn pude. Men på hjemmesiden kan man ikke bestille den i grøn.
Jeg har desværre ingen erfaring med dem eller kender nogen, der har. Jeg synes bare, den ser lækker ud og så er den lidt anderledes

Anmeld

17. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Svenne skriver:

Hej piger.
Jeg kan kun finde den på Babysam.dk, og der har de den ikke i limegrøn - som selvfølgelig lige er den farve, jeg har forelsket mig i...

kan de ikke bestille den i limegrøn?

Anmeld

17. december 2009

Becks

17. december 2009

LauraLW

Svenne skriver:

Jeg har nemlig også kun set dem i babysams katalog og butikker. Der er et billede med en lime grøn pude. Men på hjemmesiden kan man ikke bestille den i grøn.
Jeg har desværre ingen erfaring med dem eller kender nogen, der har. Jeg synes bare, den ser lækker ud og så er den lidt anderledes

Ok. har du prøvet at ringe til en butik? De må da kunne bestille dem hjem i den farve så...

Den ser nemlig fed ud, og tænkte om der var en fidus med det kuglefyld der... altså om det var særlig godt at ligge på...

Anmeld

17. december 2009

Bare mig..

Svenne skriver:

Hej piger.

Jeg har skrevet det der navn på google.dk og der kommer der en frem der er blå. Hvis du klikker på den så kommer du ind på babysam, hvor man kan købe den i blå, men er ikke sikker på det er den, eller den fave du vil have. - måske man bare kunne ligge et andet lan over

Anmeld

17. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tutter skriver:

http://www.e-pages.dk/babysam/5/40

den fandt jeg nemlig også, så jeg tænker også at de må kunne bestille den hjem

Anmeld

17. december 2009

LauraLW

Tutter skriver:

http://www.e-pages.dk/babysam/5/40

Ja, det er jo billedet fra deres katalog... men mon ikke der menes om man kan købe dem somewhere på nettet i den farve? :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.