Hvornår alm mælk??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.814 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. december 2009

Stumpen

Victoria er blevet 5 mdr, må hun få sødmælk nu??

Hun er flaske barn som Mathilde var, men til forskel på Mathilde så gider victoria ikke rigtig flasken mere efter at hun er blevet indtrodukseret for grød og får altså æ mælk nok...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2009

Anja

Vores sp siger at man SKAL vente til efter 6 mdr og så er det okay som tilsætning i maden. Først fra 9 mdr har vores gradvist fået alm mælk og så kun alm mælk fra ca 1 år.

Jeg ville vente længere, også for at undgå allergi.

Anmeld

17. december 2009

BK

Mine børn har fået fra de var 6 mdr, både i maden og til at drikke...

Anmeld

17. december 2009

Stumpen

hmm.. tak for svar.. tror jeg ringer til egen sp i morgen, hvis jeg husker det

Anmeld

17. december 2009

Muffinmus

jep, komælk først fra tidligst 56 mdr, gerne senere og kun små mængder det første stykke tid..min datter er snart 10 mdr og får IKKE komælk endnu.

Vi snakker jo ikke mælk der er vigtig i den alder, mere væske....så giv vand eller mme i en kop til grøden. Min fik kun vand til sin grød og gør det stadig kun i øvrigt:-)

Anmeld

17. december 2009

Stumpen

Victoria får skam også vand pt.. Men prøvede at skrive til sp'en herinde, men følte ikke helt jeg fik svar på alle mine 100 spørgsmål og hun skrev at Victoria skal have 750 ml mælk i døgnet og det får hun ikke, derfor tænkte jeg på sødmælk... Da jeg vil mene at give mme sammen med grød er et dobbelt måltid og det har hun bestemt ikke behov for med hendes 9,2 kg...

Anmeld

17. december 2009

ivfmarie

MariaE skriver:

jep, komælk først fra tidligst 56 mdr, gerne senere og kun små mængder det første stykke tid.. min datter er snart 10 mdr og får IKKE komælk endnu.

Vi snakker jo ikke mælk der er vigtig i den alder, mere væske....så giv vand eller mme i en kop til grøden. Min fik kun vand til sin grød og gør det stadig kun i øvrigt:-)

der er alligevel også noget af et spring fra 56 måneder til 10 måneder

Anmeld

17. december 2009

Anja

Victoria får skam også vand pt.. Men prøvede at skrive til sp'en herinde, men følte ikke helt jeg fik svar på alle mine 100 spørgsmål og hun skrev at Victoria skal have 750 ml mælk i døgnet og det får hun ikke, derfor tænkte jeg på sødmælk... Da jeg vil mene at give mme sammen med grød er et dobbelt måltid og det har hun bestemt ikke behov for med hendes 9,2 kg...

Jeg ville helt klart stadig give mme. Men hvis hun ikke ligefrem mangler sul på kroppen kan hun vel bare få vand til grøden

Vores børn har heller aldrig drukket så meget mme som der stod alle steder de skulle, ingen af dem har taget flasker med mere end 180 ml og ofte kun 120 ml.

Anmeld

17. december 2009

Stumpen

Anja skriver:

Jeg ville helt klart stadig give mme. Men hvis hun ikke ligefrem mangler sul på kroppen kan hun vel bare få vand til grøden

Vores børn har heller aldrig drukket så meget mme som der stod alle steder de skulle, ingen af dem har taget flasker med mere end 180 ml og ofte kun 120 ml.

Det kan være jeg bare skal lade være med at pylre sylre... Mathilde åd bare hvad der blev serveret - DENGANG...

Anmeld

17. december 2009

Tynen

Fårk, hvor glemmer man hurtigt (Specielt når man er træt efter 4 opvågninger i nat)
Jeg havde sgu bildt mig selv ind at de skulle være 1 år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.