arrrk så fandt tif ud af hun har noget mellem benene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

355 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. april 2008

Loggidut

og nu er det sgu en kamp at skifte hende..for hænderne farer lige derned...altså når hun kun har tisset...ja så kan hænderne vaskes, men for fanden, når hun har skidt skal man da virkelig oppe sig nu...8(

ha ha...godt jeg opdagededa hun kun havde tisset...dahm, jeg havde ikke klaret en datter der for anden gang var smurt ind i lort fra top til tå:$

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2008

Mikkelmusen

he he det har Filuca opdaget for lidt tiden siden, og det er en kamp. Vi plejer at aflede hende med legetøj eller lign. :)

Ellers kan jo ikke få lov at vaske dem uden de piller og gratter og smører det rundt over det hele... :D

Anmeld

27. april 2008

Sille

yes det problem har vi også haft noget tid nu.. det er pænt irriterende og ud over at det er klamt hvis det er med bæ.. (også tis ja) så har hun et par gange revet sig godt og grundigt med de der sylespidse negle...:@
Jeg giver også freja legetøj imens...
Desuden gider hun slet ikke pusles mere.. hun hyler så snart jeg lægger hende.. hun har slet ikke tid til det..

En anden ting omkring at opdage hvad man har mellem benene er at Freja gentagne gange griner og fniser når jeg vasker hende der... Kan det virkelig allerede nu kilde der...:$ ?

Anmeld

27. april 2008

Grynt

LOOOOOOOOOOOOL Min Freja har kun opdaget at hun har nogle gode solide delle lår :D Men min dreng derimod ud af noget her forleden. Havde ham ud og tisse og jeg står med ryggen til ham og spørger tisser du? Jaaa, siger han, men jeg kunne intet høre. Da jeg vender mig om stod knægten med et saligt smil om læberne og nullede tissetrold. Den var blevet helt stiv og åbentbart føltes det som om han tissede. Spurgte ham om det føles godt og han smiler og nikker og svarer jaaaaa :D:D:D Mon dog ikke der kommer maaaaaaaaaaaaange flere episoder endnu som disse? ;)

Anmeld

27. april 2008

Sille

haha.. vores den store dreng er 4½ nu men da han lige havde lært at snakke sad han i badet og havde bruseren på tappen:$ og sagde med sin lille spinkle stemme: " kilder, kilder.." :))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.