Ihhh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

577 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. december 2009

NoName

Altså, hvor er det egentlig vildt at stå med en vandrejournal i hånden. Har været ved 1. lægebesøg idag det gik super godt. Nu er det så bare at vente til der kommer brev til NF scanning.... uhhh det bliver super spændende...

Ville lige dele det med jer - da spiren stadig er en hemmelighed for alle andre end jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2009

MTS

Jeg går også spændt og venter på at få en tid til NF. Jeg glæder mig rigtigt meget, men er samtidligt også lidt nervøs.

Er det ikke rigtigt svært at holde det hemmeligt stadig? Vi har fortalt det till alle, men det var også kun fordi min kæreste kom til at tale over sig  

Malin som nu er 10+1

Anmeld

17. december 2009

Risen

noname skriver:

Altså, hvor er det egentlig vildt at stå med en vandrejournal i hånden. Har været ved 1. lægebesøg idag det gik super godt. Nu er det så bare at vente til der kommer brev til NF scanning.... uhhh det bliver super spændende...

Ville lige dele det med jer - da spiren stadig er en hemmelighed for alle andre end jer

Tak fordi du deler ! .. OG TILLYKKE !!

Det er bare en fantastisk følelse man får når det er bekræftet og man står  med den vandrejournal i hånden.. Hvor langt er du henne?   Du kan godt glæde dig til NF det er utroligt!

Anmeld

17. december 2009

Sofia24

noname skriver:

Det er SÅ svært at holde det hemmeligt for dem man holder af - MEN så er det godt, at vi baby.dk-ere står til rådighed

Jeg fik selv vandrejournal i hånden i mandags, så ved hvordan det føles  

Vi har dog fortalt nyheden til mine forældre (faktisk samme dag som jeg testede positiv) da vi er utroligt tætte, så ville ikke ku holde noget hemmeligt alligevel  Min kærestes forældre fik det at vide i aften ved et tvungen tilfælde, fordi vi skulle beslutte om vi ville med til det sommer-rock vi plejer hvert år. Men da jeg er rimelig tyk på det tidspunkt, tror jeg, jeg ville blive ked af at sove på luftmadras i 2 dage... Så var lidt nødt til at sige det Men så er der heller ikke flere som ved det!

Et af vores vennepar ringede igår og fortalte at hun er blevet gravid (efter 1 1/2 år prøvelse), og det viser sig at der kun er 14 dage imellem vores terminer  Men de ved det heller ikke endnu!

Det blev lidt langt det her!

Tillykke med den lille!

Kram Sofia 8+2

Anmeld

18. december 2009

NoName

Sofia24 skriver:

Det er SÅ svært at holde det hemmeligt for dem man holder af - MEN så er det godt, at vi baby.dk-ere står til rådighed

Jeg fik selv vandrejournal i hånden i mandags, så ved hvordan det føles  

Vi har dog fortalt nyheden til mine forældre (faktisk samme dag som jeg testede positiv) da vi er utroligt tætte, så ville ikke ku holde noget hemmeligt alligevel  Min kærestes forældre fik det at vide i aften ved et tvungen tilfælde, fordi vi skulle beslutte om vi ville med til det sommer-rock vi plejer hvert år. Men da jeg er rimelig tyk på det tidspunkt, tror jeg, jeg ville blive ked af at sove på luftmadras i 2 dage... Så var lidt nødt til at sige det Men så er der heller ikke flere som ved det!

Et af vores vennepar ringede igår og fortalte at hun er blevet gravid (efter 1 1/2 år prøvelse), og det viser sig at der kun er 14 dage imellem vores terminer  Men de ved det heller ikke endnu!

Det blev lidt langt det her!

Tillykke med den lille!

Kram Sofia 8+2

Ej hvor vildt... vi er lige langt...

Majken 8+2 termin d. 28/7-10

Anmeld

18. december 2009

NoName

Malin skriver:

Jeg går også spændt og venter på at få en tid til NF. Jeg glæder mig rigtigt meget, men er samtidligt også lidt nervøs.

Er det ikke rigtigt svært at holde det hemmeligt stadig? Vi har fortalt det till alle, men det var også kun fordi min kæreste kom til at tale over sig  

Malin som nu er 10+1

Jo det er super svært at holde hemmeligt, vi har da også fortalt det til vores forældre og jeg har endda været så letsindig at fortælle det til en kollega jeg stolede på... se denne tråd jeg har startet, men kan jo kun lære af det, af skade bliver man klog...

https://www.baby.dk/debat/34244pi1/ordet-er-frit/tuuuuud--er-super-skuffet.aspx

Håber jeg har fået sat en stopper for det, så jeg selv kan fortælle resten af mine kolleger det når jeg kommer tilbage på arbejde igen, er pt sygemeldt med kvalme (havde jeg aldrig i mit liv troet jeg skulle)

Jeg prøver om jeg kan holde det hemmeligt for resten afkollegerne og vennerne indtil jeg har været til NF skanning...

Majken 8+2

Anmeld

18. december 2009

Risen

arh hvor er det bare strengt med dine kollegaer.. !! Har desværre også været ude og noget ligende og synes simpelthen at det er så egoistisk at sladre om det.. Først og fremmest fordi man selv vil fortælle det , men sandelig også hvis man gerne vil vente til "deb provokerende abort risiko " er overstået.. Sådan følte jeg ihvert fald..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.