noname skriver:
Altså, hvor er det egentlig vildt at stå med en vandrejournal i hånden. Har været ved 1. lægebesøg idag det gik super godt. Nu er det så bare at vente til der kommer brev til NF scanning.... uhhh det bliver super spændende...
Ville lige dele det med jer - da spiren stadig er en hemmelighed for alle andre end jer

Det er SÅ svært at holde det hemmeligt for dem man holder af - MEN så er det godt, at vi baby.dk-ere står til rådighed 
Jeg fik selv vandrejournal i hånden i mandags, så ved hvordan det føles
Vi har dog fortalt nyheden til mine forældre (faktisk samme dag som jeg testede positiv) da vi er utroligt tætte, så ville ikke ku holde noget hemmeligt alligevel
Min kærestes forældre fik det at vide i aften ved et tvungen tilfælde, fordi vi skulle beslutte om vi ville med til det sommer-rock vi plejer hvert år. Men da jeg er rimelig tyk på det tidspunkt, tror jeg, jeg ville blive ked af at sove på luftmadras i 2 dage... Så var lidt nødt til at sige det
Men så er der heller ikke flere som ved det!
Et af vores vennepar ringede igår og fortalte at hun er blevet gravid (efter 1 1/2 år prøvelse), og det viser sig at der kun er 14 dage imellem vores terminer
Men de ved det heller ikke endnu!
Det blev lidt langt det her!
Tillykke med den lille!
Kram Sofia 8+2
Anmeld