Tuuuuud - er super skuffet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.242 visninger
12 svar
0 synes godt om
17. december 2009

NoName

Hej piger...

Det er lige kommet mig for øre at nogle af mine kolleger ved jeg er gravid...

Det vil sige at jeg har kolleger jeg ikke kan stole på ??? hvor Ufedt er det lige???? Tænk at de ikke har mere respekt i livet... Tænk at de ikke selv kan regne ud at det er noget jeg gerne selv vil fortælle når tiden er rigtig og graviditeten er mere sikker end den er nu????

og jeg sidder sygemeldt hjemme, og kan hverken gøre fra eller til og ved ikke hvem det brådne kar er...

Tuud, er vildt ked af det lige nu....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2009

Fines mor

noname skriver:

Hej piger...

Det er lige kommet mig for øre at nogle af mine kolleger ved jeg er gravid...

Det vil sige at jeg har kolleger jeg ikke kan stole på ??? hvor Ufedt er det lige???? Tænk at de ikke har mere respekt i livet... Tænk at de ikke selv kan regne ud at det er noget jeg gerne selv vil fortælle når tiden er rigtig og graviditeten er mere sikker end den er nu????

og jeg sidder sygemeldt hjemme, og kan hverken gøre fra eller til og ved ikke hvem det brådne kar er...

Tuud, er vildt ked af det lige nu....

Sådan er mange kvinder desværre, så det lære man af;-)

Anmeld

17. december 2009

NoName

Fines mor skriver:

Sådan er mange kvinder desværre, så det lære man af;-)

hmm jeg arbejder sammen med mænd... men de sladrer jo egentlig mere end kvinder...

Men alligevel... så synes jeg det er ufølsomt og ukollegialt

Anmeld

17. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
noname skriver:

hmm jeg arbejder sammen med mænd... men de sladrer jo egentlig mere end kvinder...

Men alligevel... så synes jeg det er ufølsomt og ukollegialt

Jeg forstår ikke rigtigt? Hvorfor er det ufølsom og ukollegialt at der er nogen der ved at du er gravid? Er det fordi nogen sladrer om dig eller siger noget grimt?

Mvh

Rosa

Anmeld

17. december 2009

Ni-ko-li-ne

hvis man ikke vil have at folk ved det er det bedst ikke at fortælle til nogen som helst...

kan godt forstå du er ked....

Anmeld

17. december 2009

LauraLW

Jeg er heller ikke helt med...

Havde du fortalt dem der vidste det, at de ikke skulle sige det videre? For ellers tænker jeg at de nok har troet at det var en glædelig nyhed de gerne måtte sige videre.

Kan godt forstå at du evt er bekymret i starten, og gerne vil vente med at råbe det højt, men det er ikke alle der tænker sådan, og de har nok bare været glade over nyheden.

Anmeld

17. december 2009

Mum33

Hvis man er kvinde i den fødedygtige alder og ikke lige har født el. lignende er man altid under mistanke for graviditet. Så det behøver nødvendigvis ikke være en der har sladret, men nogle der har gættet og vedkommende er kommet til at smile.

Så det kan være kollegaen er uskyldig.  Men kan selvfølgelig godt se, at det er lidt øv.

Anmeld

18. december 2009

NoName

Rosa skriver:

Jeg forstår ikke rigtigt? Hvorfor er det ufølsom og ukollegialt at der er nogen der ved at du er gravid? Er det fordi nogen sladrer om dig eller siger noget grimt?

Mvh

Rosa

Det er ufølsomt og ukollegialt fordi de sladrer om min graviditet...

Jeg ville da helt vildt gerne selv fortælle dem det, når tiden er inde, er jo kun i 9 uge...

Anmeld

18. december 2009

NoName

ka-ri-na skriver:

hvis man ikke vil have at folk ved det er det bedst ikke at fortælle til nogen som helst...

kan godt forstå du er ked....

Du har helt ret...

Men nogle gange finder man en kollega man føler man kan stole på, og så er det jo hjerteskærende at finde ud af det modsatte...

Anmeld

18. december 2009

NoName

I.E.K. skriver:

Hvis man er kvinde i den fødedygtige alder og ikke lige har født el. lignende er man altid under mistanke for graviditet. Så det behøver nødvendigvis ikke være en der har sladret, men nogle der har gættet og vedkommende er kommet til at smile.

Så det kan være kollegaen er uskyldig.  Men kan selvfølgelig godt se, at det er lidt øv.

Jeg ved en kollega har sladret, da jeg har fået en mail fra en helt 3. person, som sidder i en anden afdeling i en anden by...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.