Så fik jeg jobbet!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2009

Kaufie

Marco2 skriver:

Ja, det er faktisk lidt underligt som vi to kører parallelt. Hvornår forventer du barn nr. 2? Bare så jeg lige kan planlægge lidt efter det

AG

Planlægger og planlægger.......

Nu har jeg lige en 3 mdrs prøvetid jeg gerne vil have overstået - og så prøver vi nok igen. Eller.... jeg vil helst have et forårsbarn denne gang hvis man ellers er så heldig at kunne "lave barn på bestilling" igen. Så skal vi nok vente lidt mere end 3 mdr.

Vi må lige snakkes ved om en 4-5 mdr - er det ok?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2009

Muffinmus

hvor er det bare skønt...golf?? er du virkelig golf nørd...puha, skamme dig

Anmeld

17. december 2009

Susan1978

Tillykke AG... hvor er det fedt.

Anmeld

17. december 2009

Marco2

ka li ja skriver:

hvor fedt!!!

hvad skal du lave??

Stillingsbetegnelsen bliver salgs- og marketingskoordinator.

Så jeg skal self lave marketingsmateriale for dem, som jeg jo laver nu. Men så skal jeg også have ansvaret for et brand der henvender sig til kvinder, og hvor en del af prisen går ubeskåret til kræftens bekæmpelse.

Dette brand er europæisk så jeg skal stå for kommunikationen mellem de forskellige distributører i de forskellige lande. Og skal være bindeleddet i Danmark melle de forskelige forhandlere.

Jeg skal finde på events.

Og så har de et andet privat label til Dansk Supermarked som jeg også skal ind over mht emballagedesign og organisering af "hyldemeterne".

Jamen der er en masse ting jeg nu skal til at lave. Jeg får stort set lov til at skabe stillingen selv. Det er ikke noget de har haft en til at gøre, men de ville skabe stillingen til mig, da jeg informerede dem om at jeg lukker min egen virksomhed. Så for at samarbejdet ikke skulle stoppe blev de jo nødt til selv at ansætte mig, for ellers skulle jeg jo finde noget andet, og kunne derfor ikke lave noget for dem.

Så det er jo super selv at have så stor en indflydelse på ens jobindhold.

AG

Anmeld

17. december 2009

Marco2

MariaE skriver:

hvor er det bare skønt...golf?? er du virkelig golf nørd...puha, skamme dig

hvorfor skamme mig?

Golf er da en fed sport, hvor man kan nyde naturen og få en masse frisk luft. Og faktisk den eneste sport hvor man kan konkurrere på lige vilkår selv om styrkeniveauet ikke er ens. Det kan man jo ikke i fx. tennis eller badminton.

AG

Anmeld

17. december 2009

Helle30

Tillykke AG. Jeg vil ogspå gerne vide, hvad det er, du skal lave. Det må da bare være drømmen - at kunne forene hobby og levevej.

- Helle

Anmeld

17. december 2009

Helle30

- Og det fik jeg så svar på tak. Det lyder super spændende.

- Helle

Anmeld

17. december 2009

Lene76

total fedt stort tillykke

Anmeld

17. december 2009

ka li ja

aj hvor lyder det bare skide godt

fedt at du kan komme til at lave noget for dem, især nu hvor du har samarbejdet med dem før

Anmeld

17. december 2009

Rasmine

Marco2 skriver:

hvorfor skamme mig?

Golf er da en fed sport, hvor man kan nyde naturen og få en masse frisk luft. Og faktisk den eneste sport hvor man kan konkurrere på lige vilkår selv om styrkeniveauet ikke er ens. Det kan man jo ikke i fx. tennis eller badminton.

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.