de der hovedpuder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
- skriver:

Vores har først fået efter 1 års alderen, simpelthen fordi den ikke har været nødvendig før.. De fik den flade baby hovedpude og ca ved 1½ års alderen fik de juniorpuden...

Og lige for at have den med, vi har givet/giver vores børn en voksendyne/pude i 3 års fødselsdagsgave

De fine hovedpude betræk lagde vi dog stadig under hovedet...

ja, selvfølgelig! Man lægger det da bare uden pude i Smart!

Tak for tippet

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2009

Trille_89

Caroline86 skriver:

ja, nemlig! Men tænker at de jo alligevel anbefaler at lægge en foldet stofble el. lign hvis baby er snottet!? De der babyhovedpuder er jo ikke tykkere end et tæppe!?

Selvfølgelig skal hun ikke have noget i sin seng/vogn/lift der kan være farligt for hende!!!!!!! Men jeg kom bare til at tænke på det. Og sover de ikke også på ryggen?

ja det er godt sprøgsmål hvorfor man gør det..

Hvis hun blir snottet/hoster/får mellemørebetændelse kan du hæve halvdelen sengen ved at putte bøger/klodser under de 2 bed i hovedeenden af sengen.. (det virker for alle aldre, selv voksne!)

Hvis hun sover i i liften så kan du hæve den på samme måde med en bog eller lign..

Lea var ikke ret gammel før hun begyndte at sove på siden for sådan sover hun bedst.. tror måske hun var 3 mdr. også selvom hun ikke kunne  vende sig om på siden men hun kunne sagtens vende sig om på ryggen

Anmeld

17. december 2009

Christopher&Andreas

hej...

hehe har tænkt det samme som dig min sundhedsplejerske siger de ikke må bruge pude...

ved min 1 søn og her 2 søn bruger jeg pudebetrækkende til babydynen alligevel både for at skåne madras og betræk evt. ved gylp men også fordi det er lidt fint.... jeg bruger ikke puden endnu kun betrækket

Anmeld

17. december 2009

Corn

Jeg har også brugt betrækkene til savl/gylp og des lige

Det kan da spare lidt på vasketøjet

Anmeld

17. december 2009

4kløver

det er også nyt for mig  Da de andre var små måtte de gerne sove med pude og der skulle de ligge på siden og sove Alt bliver lavet om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.