Tillykke til Lise

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2009

Muffinmus

congratz

Spurgte Trine om det var godt eller skidt at det sneede på ens fødselsdag..og hun sagde det var godt, så NØJ hvor har vi to været søde i år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2009

Lise

Tusinde tak, søde piger

Jeg har haft en rigtig dejlig dag og fået voldsom meget opmærksomhed, så jeg er helt overvældet  Og gode gaver også...

MariaE: Havde selv tænkt på det med om snevejr var godt eller dårligt vejr - men trods at det er træls at køre i, så er det jo fact at de fleste ELSKER snvejr, så vi har været TOPsøde i år

Anmeld

17. december 2009

bette

TILLYKKE !!!!!!!!!!!

Anmeld

17. december 2009

Lulle25

Tillykke med de 30 håber du har haft en dejlig dag

Anmeld

17. december 2009

Nadi

TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE

Jeg synes jo man har æret sød når vejret passer til sæsonen, så ingen tvivl om at du har været en artig lille pige Lise og med god hjælp fra Maria  Vi har det dejligste snevejr, og synes det er skønt

Anmeld

18. december 2009

Siber

Bedre sent end aldrig søde Lise, hip hip hurra gammel tøs, tillykke med fødselsdagen og velkommen i de voksnes rækker

Knus Siber

Anmeld

18. december 2009

Rasmine

Forsinket tillykke, Kære Lise.

Håber du havde en dejlig dag!

Anmeld

18. december 2009

Lise

Mebach skriver:

Forsinket tillykke, Kære Lise.

Håber du havde en dejlig dag!

Fanks!

Jomen, havde en rigtig fin dag, og fik gode gaver (fik Wii maskine + board + fit plus + active, spejlrefleksdigicam med diverse tilbehør, to tørklæder (det ene skal byttes til tepotte), 300 kr til H&M, 350 til Sportsmaster, en Kähler Omaggio-vase, en Holmegaard Minima flaske, Lex og klatten dvd og en bog: Under en strålende sol).

Sluttede dagen af med hjemmebragt sushi, Paradis-is og Lex og klatten  

Anmeld

18. december 2009

Kaufie

Lise skriver:

Fanks!

Jomen, havde en rigtig fin dag, og fik gode gaver (fik Wii maskine + board + fit plus + active, spejlrefleksdigicam med diverse tilbehør, to tørklæder (det ene skal byttes til tepotte), 300 kr til H&M, 350 til Sportsmaster, en Kähler Omaggio-vase, en Holmegaard Minima flaske, Lex og klatten dvd og en bog: Under en strålende sol).

Sluttede dagen af med hjemmebragt sushi, Paradis-is og Lex og klatten  

HOLD DA OP en masse fine gaver du har fået dig!!

Anmeld

18. december 2009

Lise

Kaufie skriver:

HOLD DA OP en masse fine gaver du har fået dig!!

Jamen, jeg er også svært tilfreds  Og så har jeg ikke engang holdt nogen fest

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.