Ud og køre men hjemme igen!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

256 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. december 2009

Hyner

Puha jeg fortrød dælme jeg var taget afsted.... To gange måtte jeg ud og grave mig fri, så jeg gav lige en omgang i rundkørslen... Da jeg så ringede til firmaet kunne jeg ikke få fat i en værkfører... Fik så fat i en kollega som var kommet derud og han kunne meddele at der kun var én værkfører, ud at 5 på kontoret og han kunne ikke sige hvem der har haft ringet dog at det var mange...

Men det gav da lige en dag hjemme i dyngerne af sne....

Hva med jer er i hjemme i dag eller har i trodset vejret for vildt???

Knus Henriette 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2009

BK

Jeg er hjemme, men jeg havde nu ferie... 

Manden er taget afsted med børnene på cykel, bilen kunne ikke komme op af bakken...

Anmeld

17. december 2009

Millebasse

Jeg går jo hjemme på barsel, men har Bassemanden hjemme.. Vejen til dagplejemoren er ikke fremkommelig og vejen ud af vores gårdsplads er heller ikk for god.. Manden har dog gravet sig fri..

Anmeld

17. december 2009

Susan1978

jeg er på job.. men det tog også 50 min at komme afsted.. men her på Lolland er der ikke så meget endnu.. men jeg tror det så småt er på vej, så er godt nok spændt på om jeg kommer hjem i eftermiddag..

Anmeld

17. december 2009

Kaufie

Er på job - men måtte vente en time i kulden fordi det ene tog blev aflyst og det næste var 25 min forsinket....

Anmeld

17. december 2009

Lene76

godt jeg er dagplejmor  idag stod den nemlig på at lave de sidste julegaver færdig.... og turen i sneen gemmer vi til imorgen så vi er indenfor idag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.