mærket little people fra fisher price (staveplade tak)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

470 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. april 2008

Loggidut

da jeg var i bilka købte jeg biler til tif...har sat mig for hun skal have biler før hun får dukker...der havde de mærket little people...man kan både få bondegård, og huse i det, til de små poder...jeg købte en traktor og en skolebus til hende...men det kostede kun 25 kr. pr. del...og det er sguda et røverkøb (er det ikke) hvis ficher price er blevet så billig skal jeg dælme ud og have flere....så bare så i ved det...i bilka har de billige ting! desuden var jeg rystet over at jeg kunne få en fed børnebog, med sådan en tykt skumgummiomslag/plastik på for skide 40 kroner, der i kan man både lære tal, noder, former og farver og udover det var der en fed historie om en kanin som skal starte i skole...altså...jeg troede sgu de ting var meget dyrere...så i bilka med jer, hvis i skal gøre nogle fede røverkøb... ' lol...stinker mit indlæg ikke bare at morgenkedsomhed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2008

linemus

Jo :)) Her har vi også været oppe siden kl.6, og nu gider jeg ikke mere... Gaab, jeg er altså ikke blevet friskere af, at klokken er blevet 8. Nu venter jeg bare på, at de skal ud og sove om ca. tre kvarter. Måske jeg skulle give Sebastian noget morgenmad... Han sidder i sofaen med min dyne og ser fjernsyn - han forstår det. Det lyder vildt billigt, det du har købt. Er det den store gule skolebus med tre mennesker til? Den købte jeg i sin tid til 50,- og det var virkeligt et røverkøb dengang... eller var det 100,-?... I hvert fald er 25,- jo ingenting! Måske jeg sku' planlægge en tur i Bilka, hvordan jeg så lige for kringlet den... hm... tænke tænke... Har lige hørt i radioen, at der skulle blive 18 grader i dag! Det ser godt nok ikke sådan ud her, når man kigger ud af vinduet... Trist trist vejr... Nå, men god dag til jer alle :) Knus Line

Anmeld

27. april 2008

Loggidut

hwaaaaaa satan...kan man få den med flere mennesker til?

nej det her var sådan en lille skolebus, med et menneske i...og så en grøn traktor, med en pige og en ko til...25 pr. stk.

jammen hvis man kan få mere, større, bedre...så skal jeg da også snart ramme bilka igen...lol...nu er jeg da helt bidt, for tøsen er bare så glad for de biler og mennesker...koen tramper rundt når hun har fingrene i den (mon det er medfødt at børn kan se på legetøj hvordan det ville bevæge sig hvis det var rigtigt?)

åhhh, jeg vil også sidde med en dyne i min sofa, men den er fyldt til randen med lort og møg i de har dage!

Anmeld

27. april 2008

Plysbjørnen

har købt en lille flyver (fra Little Peoble) til Laura med 3 personer i, mener den kostede 70 kr. Det var i A-Z (Bilka uden fødevarer).

Anmeld

28. april 2008

Bamseboet :D

vi har den del little people ting:

bondegården + diverse xtra dyr
Noahs ark + xtra dyr
zoologisk have
skolebussen
værksted + 2 x bil vask
en masse biler
baby vugge med moar og baby
en båd
tænke tænke mon vi har mere(?)

det er super lækkert legetøj, MEEEEEEN det FYLDER meget,,, 8(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.