puslepude....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.866 visninger
20 svar
0 synes godt om
16. december 2009

LauraLW

Vis mig jeres puslepuder :-) Savner inspiration.

Laura

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

Vidunderligeunger

ja jeg ville også gerne se nogle haha.. men ingen der gider vise i dag ???

Anmeld

16. december 2009

Ranarupta

Vi har ikke nogen endnu, men vi vil have denne:

http://www.babyhome.dk/product.asp?product=2856

Rigtigt god tråd i øvrigt. Synes der er et hav af forskellige slags - også ammepuder 

Karina 13+4

Anmeld

16. december 2009

Valle81

LauraLW skriver:

Vis mig jeres puslepuder :-) Savner inspiration.

Laura

He he, min er så neutral som den kan være:0)

Jeg var ikke meget til at det med mønstre, så jeg har købt en der var hvid:0) Da jeg først fik en pige og nu skal have en dreng, så var det nok meget smart.

Til Asta pyntede jeg den med lyserøde håndklæder, og denne gang bliver de blå:0)

Knus

Anmeld

16. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

vi har købt denne her til vores prinsesse

http://playforlife.dk/pfl/product_info.php?cPath=1_2&products_id=168

Anmeld

16. december 2009

missKat

Ranarupta skriver:

Vi har ikke nogen endnu, men vi vil have denne:

http://www.babyhome.dk/product.asp?product=2856

Rigtigt god tråd i øvrigt. Synes der er et hav af forskellige slags - også ammepuder 

Karina 13+4

ihh hvor er den fin 

Anmeld

16. december 2009

Lise

TIP: Lad være med at bruge en masse penge på en puslepude med sødt stof på. Stoffet bliver jo beskidt hurtigt, og skal vaskes hele tiden. Jeg købte selv en halvpebret puslepude, da den var sååå sød, men der gik ganske kort tid før stoffet blev revet af for altid og erstattet med stofbleer

Anmeld

16. december 2009

Ranarupta

Lise skriver:

TIP: Lad være med at bruge en masse penge på en puslepude med sødt stof på. Stoffet bliver jo beskidt hurtigt, og skal vaskes hele tiden. Jeg købte selv en halvpebret puslepude, da den var sååå sød, men der gik ganske kort tid før stoffet blev revet af for altid og erstattet med stofbleer

Er det også selvom det er coated sådan, at det er vandafvisende?

Anmeld

16. december 2009

LauraLW

Jeg havde faktisk købt den der var linket til (den med fuglene fra sebra), men den har stået fremme for længe, og den anden dag blev jeg træt af at se på den, hehe. - Så bytte bytte bytte. - Men nu ved jeg ikke hvad jeg skal vælge. Overvejer en enkel en, og så give den gas med farvede stofbleer etc...

Anmeld

16. december 2009

Skouboe

Jeg har købt nogle hvide gæstehåndklæder i IKEA der passer i bredden på puslepuden og sådan en har jeg altid liggende på puden, så min datter ikke skal ligge direkte på puden, men har et blødt håndklæde at ligge på.

Derudover har jeg en foldet stofble under rumpen på hende så jeg har noget at duppe hende tør med når jeg har vasket hende og samtidigt betyder det at jeg kan nøjes med at skifte stofbleen hvis der kommer lidt afføring på, og ikke skal skifte begge dele. Det begrænser vasketøjet. Så er det kun når hun tisser at jeg skal skifte begge dele. Håndklædet bliver skiftet ca. hver anden dag og stofbleen 1-2 gange om dagen, når der er behov for det.

Selve puden spritter jeg af med alco-gel fra apoteket en gang om månedes ca. Mere er ikke nødvendigt fordi jeg har 3 lag stof hen over så afføring og tis når ikke ret tit ned til puden.

Min svigerinde fortalte mig at hun havde vasket deres pude + betræk og puden var totalt ulækker og fyldt med skjolder, så jeg burde vaske min også. Da jeg tog betrækket af min pude var der ikke en skjold på skumgummiet.

Jeg synes selv jeg har fundet en løsning der beskytter min pude, sørger for at babyen ligger godt og samtidig er hygiejnisk, med mindst muligt vasketøj.

Det skal siges at de hvide stofbleer KUN bruges på puslebordet - ellers bruger vi lyserøde.

Her kan I se hvordan den ser ud: 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.