Wii?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

289 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. december 2009

Rasmine

Bruger I det?

Vi har stadig 3 uåbnede spil til at stå OG en Wii Fit, som aldrig er blevet åbnet.

Hvad gør I for at komme igang?

Vi synes jo det er pisse fedt når vi endelig er kommet igang, og kan spille en hel aften, men har vist ikke brugt det siden februar eller marts...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

Stumpen

Nej  Fik jo fat i den da jeg begyndte at tabe mig og brugte fit'ten rigtig møg, men så var der lige nogle dage hvor jeg var halvsløj og siden har den bare stået og samlet støv, så med et nyt spil i julegave forpligter det jo lidt

Anmeld

16. december 2009

Anja

Her er der gang i wii næsten hver dag. Det er dog ikke mig  - har også wii fit der griner af mig  - men manden og drengene spiller flittigt alt muligt forskelligt. Elias er vild med Mario Kart

Anmeld

16. december 2009

Kaufie

nej.... var ellers aktive i sommer..... men gulvet begyndte at gynge  og så skal vi enten stå 5 meter fra tv'et eller møblere om.

Anmeld

16. december 2009

bette

ja er lige hoppet på den igen efter jeg ik har været på den siden maj..
men tror nu min kære mand skal have den tak at skubbe mig. og sige SÅ skat nu skal du spille wii fit. nemlig ja... mig: æhmm aahhh ik nu.... ham: JO NU.. Det er godt til dig.. Mig: jaa.. i knoww.. skal nok.
og op på uhyret jeg kom

Anmeld

16. december 2009

..

Vil enormt gerne bruge især wii fit, engang imellem gør jeg det også ½-1 time om dagen og har det super godt med det men så går der lige et par dage hvor jeg ikke gør det og så ryger det i glemmebogen igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.