Mandens/kærestens julegave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2009

Nadi

Han skal have en billet til Sports Galla 09 af mig og af Oliver skal han have et par Mads Christensen strømper.

Glæder mig SÅ meget til at se ham pakke gaven op fra mig  og så satser jeg ikke på at føde inden (det er den 9. jan).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2009

Kristina V

Her bliver det noget så opfindsomt, som Weber grill bestik..

Vi havde afttalt ikke at give hinanden gave, og så lave noget sjovt i januar, men nu har han snakket så meget om hvor lækkert det bestik er..

Anmeld

19. december 2009

Rasmine

Kristina V skriver:

Her bliver det noget så opfindsomt, som Weber grill bestik..

Vi havde afttalt ikke at give hinanden gave, og så lave noget sjovt i januar, men nu har han snakket så meget om hvor lækkert det bestik er..

Det ER altså også mega lækkert det bestik!

Anmeld

19. december 2009

Anne85

En skjorte og en cardigan fra mig. Et par nye løbe sko fra Kristian. Og så har han kværnet om de sidste par måneder at han absolut synes Kristian skal ha en racerbane (hvilket jeg ikke lige synes er legetøj for en 2 årig) så jeg har købt en kæmpe racerbane til ham og Kristian fra julemanden  (for i virkeligheden er det jo ham der synes det ku være sjovt at lege med )

Så ja, ikke de de mest romantiske gaver... men det er squ svært at blive ved med at være opfindsomt

Anmeld

20. december 2009

BellaT

En fiskestang til hans samling. 

Synes simpelthen at lystfiskeri er den kedeligste sport ever. Men han elsker det jo. Og man skal bruge maaange forskellige fiskestænger til det.

Anmeld

20. december 2009

Louise mortil4

et par bukser som han selv var med ude at finde, det er sgu ikke til at finde ud af det med størrelsen ellers (ved det er sådan han foretrækker det også) og fra ungerne den der bage bog fra AMO tror jeg det er, den har han snakket om flere gange, han så faktisk at jeg købte den (ved en fejl) men tror han har glemt alt om det, ellers er det bare ærgeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.