body-shop (ik baby)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

403 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. april 2008

Sille

nogen der ved om dette er specielt godt hvis man er sart i huden osv.. kan ikke tåle så meget parfume osv... og nogen der ved hvordan det er mht parabener osv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2008

Lise

Jeg er super sart i huden og kan stort set slet ikke tåle parfume... Har en veninde der har givet mig gaver fra bodyshop de sidste mange år til min fødselsdag, så jeg har været en del produkter igennem. De meste synes jeg er noget crap, men sidste gang (mens jeg var gravid) havde hun fundet noget der var parabenefrit, og ifølge damen i bodyshop var det nærmest godt for baby i maven hvis jeg brugte denne creme (!)... hvoromaltinger så var det faktisk en meget lækker creme... kan ikke huske hvad den hed... jeg er ikke til meget hjælp...

Anmeld

27. april 2008

Tut

Hej,

Jeg har også sart hud, hvor jeg lider meget af kløe på arme og ben pga. histamin. Jeg har desværre ikke kunne finde nogle cremer med antihistamin i, men jeg har fundet en anden god en.

Det er Jørgen Juhldal, PSO creme, specielcreme nr. 14 fra Matas til ca. 250 kr.

Den er super, den bruger jeg altid når jeg har været i bad.

Jeg bruger også Body-shops "body butter", dog kun til ansigtet - men den er jeg vild med. Jeg har brugt dem i mange år, og skifter mellem duftene. Lige nu er det den orange bøtte med papaya dft der står på badeværelset :D

Ved ikke om du kunne bruge dette indlæg til noget :D

Anmeld

27. april 2008

bette

jeg hsr selv sart hud og kan ikke tåle parfume i cremerne..
jeg selv ville ikke købe noget derinde fra.. men det er vel en smags sag..
synes deres produkter er alt for kunstige... bare mine mening..

men cool nok hvis man kan få en uden parfume osv..

krammer(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.