hurtigt svar, tak

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

585 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. december 2009

Rasmine

Jeg skal køre på job nu her kl. 14.

Lige nu har jeg lasagne i ovnen, så familien kan få noget nogenlunde ordentligt at spise i aften (= ikke rugbrød eller pizza, som menuen ofte står på, når jeg er på aften/døgnvagt)

Hvad skla jeg gøre med den, når den er færdig, kan jo ikke stille et barndvarmt fad på køl? -Men den kan vel heller ikke bare stå fremme?

Mette - absolut ikke med overskud idag, nærmere med dårlig samvittighed over familiens madvaner når jeg er off to work

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

Louise mortil4

Mebach skriver:

Jeg skal køre på job nu her kl. 14.

Lige nu har jeg lasagne i ovnen, så familien kan få noget nogenlunde ordentligt at spise i aften (= ikke rugbrød eller pizza, som menuen ofte står på, når jeg er på aften/døgnvagt)

Hvad skla jeg gøre med den, når den er færdig, kan jo ikke stille et barndvarmt fad på køl? -Men den kan vel heller ikke bare stå fremme?

Mette - absolut ikke med overskud idag, nærmere med dårlig samvittighed over familiens madvaner når jeg er off to work

hvis du har tid så lad den køle af det du har tid til også i køleskabet, evt stående på en bordskåner got ikke at ødelægge hyllerne der i, sådan ville jeg selv gøre

Anmeld

16. december 2009

Mary

Jeg havde slet ikke bagt den nu, men det vel lige meget for dig at vide det nu  Lad evt være med at bage den færdig, og så lad den køle af så meget som du nu kan nå, og så stil den på køl med en besked om at den skal x antal minutter da den ikke er færdig 

Anmeld

16. december 2009

Louise mortil4

jeg tror Mary har ret i ikke at gi den alt bage tiden nu, hvisi bruger at putte revet ost på, så kan du evt tage den ud når i plejer at putte det på også sætte en seddel ved at den skal ha ost på og i ovnen igen i x antal min, som mary også skriver

Anmeld

16. december 2009

Rasmine

Den er færdiiii...

Mente bare at når man havde noget mad til overs, så skulle det på køl med det samme? Var det ikke noget med at det var en gammel skrøne at det skulle stå og køle af, inden det måtte komme på køl?

Den står lige en time, for åbent vindue.

Mette - nu bidragsyder til Co2 udslip

Anmeld

16. december 2009

Helle30

Jeg ville have sat den i spisekammeret (der er pt. ca. 7 grader). Sådan et har du ikke, gætter jeg på - men du har vel et skur? eller et andet kattefrit sted?

- Helle

Anmeld

16. december 2009

Helle30

Nåja - og som de andre skriver. Havde du sagt det lidt før, så ville jeg have rådet dig til ikke at bage den - bare lægge den sammen. Så kunne manden jo selv (efter skriftlig anvisning naturligvis) have bagt den.

Anmeld

16. december 2009

Rasmine

Helle30 skriver:

Jeg ville have sat den i spisekammeret (der er pt. ca. 7 grader). Sådan et har du ikke, gætter jeg på - men du har vel et skur? eller et andet kattefrit sted?

- Helle

Du siger noget...

Den ryger vist i kælderen, i viktualierummet...

Fanks. Havde jeg slet ikke overvejet

Anmeld

16. december 2009

ka li ja

stil den udenfor med sølvpapirover. så bliver dine madvare i ovenen ikke fordærvede. det kan de altså godt komme til hvis du stiller den på køl så hurtigt

Anmeld

16. december 2009

Rasmine

ka li ja skriver:

stil den udenfor med sølvpapirover. så bliver dine madvare i ovenen ikke fordærvede. det kan de altså godt komme til hvis du stiller den på køl så hurtigt

Der er bare så mange fåkking katte i området.

Siden vores egen "Sorte Mis" (RIP) kradsede af, har vores have været invaderet af lorte katte, som skider overalt. Ydermere er de efter fuglene, de sataner...

-Der er en "naturlig sti" fra vejen, og om i haverne, og den går LIGE igennem vores have...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.