Ro kl.20?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

265 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. april 2008

linemus

Det er dog helt utroligt! Alle tre børn ligger og sover sødeligt.. allerede inden kl.20! Det ved jeg slet ikke, om vi nogensinde har oplevet det, siden pigerne var helt spæde (og jo så kun sov på ubestemt tid). Det har da også bare klappet her til aften både med maden (pandekager! kan bestemt også anbefales af pigerne :) - dog uden syltetøj og sukker) og med putningen. Manden skulle også køre på arbejde senest kl.19.30, så han var nok lidt mere motiveret end normalt, for aftalen var at han skulle nå at putte Sebastian inden han kørte :) Så nu vil jeg ned og rydde lidt op efter maden og nok ellers nyde stilheden (forhåbentlig - det er jo et lidt farligt indlæg det her) foran 'puteren med en is :P Knus Line - måske man skulle overveje at gå tidligt i seng... er faktisk allerede klar til at se dyner, men Signe vækker mig også allerede omkring kl.6 - det er så prisen for at tage morgenbabsen fra hende :))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2008

ivfmarie

Nice!!!

Lad os da håbe at det er en stil de små har tænkt sig holde. Og så håber jeg virkelig at du nyder din aften - om det så er med is eller med dyner... eller måske en kombi?

Marie - der altid har to vågne unger senest kl 6...

Anmeld

26. april 2008

linemus

Ahh, en kombi - go' idé :)

Anmeld

27. april 2008

Marco2

Hvor fedt. Krydser fingre for at det varer ved.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.