hmmmm, lidt en streg i regningen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

290 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. december 2009

Kaufie

Jeg er lige blevet ringet op af min kommende arbejdsgiver.

De har forregnet sig, bl.a., bl.a. (så så man lige mig blive hvid i hovedet) men fordi de vil have mig med mit uddannelsesniveau, så kan de desværre kun tilbyde mig en 30 timers stilling.

Jeg er sådan lidt lala - ved stadig ikke hvad det betyder rent krone-øre-mæssigt - men så får jeg måske en ugentlig fridag (HEEEYYYYYY......måske kan jeg bruge min restbarsel???) hvor jeg kan være mere sammen med knægten.

Stillingen passer 110% på mig - og der er stadig mulighed for på sigt at komme op på fuld tid - så jeg svarede ja til at jeg stadig vil have den. Alternativet er jo dagpenge og fortsat jobsøgning, hvilket SLET ikke er spændende.

Men...... det var jo ikke lige dét jeg havde drømt om....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

ka li ja

ååhh kan godt følge dig.... 30 timer bestemt ikke det samme som fuld tid. men hvis i kan få det til at rende rundt økonomisk ville det da være fedt at ha lidt ekstra tid til den bette de blir sgu så hurtigt store. og fedt nok der på sigt kan blive til fuld tid.

dagpenge er jo slet ikke for sjovt... kommer det fra en på sygedagpenge!!!! bvadr....

Anmeld

16. december 2009

Lise

Øv da! MEN alligevel - 30 timer ugentligt, det er jo min drøm!!!! en ekstra ugentlig fridag er jo bare lykken...

Håber i får det til at gå op alligevel

Anmeld

16. december 2009

Kaufie

Tog mig sammen og ringede lederen op igen - og...det viser sig sgu fanme (pardon my French) at jeg ender med MERE end jeg får nu - med blot 30 timer (inkl frokost)

Endelig kan det betale sig at have læst så mange år - og så få job i staten, hvor andre har forhandlet løn for en....

Mette, 2 dage tilbage som underbetalt lønmodtager

Anmeld

16. december 2009

Lise

Kaufie skriver:

Tog mig sammen og ringede lederen op igen - og...det viser sig sgu fanme (pardon my French) at jeg ender med MERE end jeg får nu - med blot 30 timer (inkl frokost)

Endelig kan det betale sig at have læst så mange år - og så få job i staten, hvor andre har forhandlet løn for en....

Det er sgu da hvad man kan kalde en WIN-WIN!!!

Anmeld

16. december 2009

Susan1978

Kaufie skriver:

godt du ringede....  ej hvor fedt...

jeg ville gå for det jeg får nu, hvis jeg fik en ugentlig fridag..  det gad jeg bare godt.

Anmeld

16. december 2009

Marco2

Hvor godt, Kauf!!

Og tro mig, du bliver sååå glad for 30 timer. Man kommer til at opleve ungerne meget mere oo du får mere overskud, fordi du liiige har det mere tid, som du ikke plejer at ha'.

Super for dig!!

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.