Sne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

340 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. december 2009

Rasmine

Hvad synes I om sne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

BK

Synes det er fedt dejligt flot, bare ikke når det bliver beskidt af biler... Synes det kunne være fedt hvis alle billister lod bilerne stå når der var sne på vejen... Men da det er uladsiggørligt vil jeg nøjes med at nyde det der ligger i haven, og på marker osv...

Anmeld

16. december 2009

Helle30

Sne? Jeg synes, det skal komme nu og komme for at blive liggende julen over. Sofie og jeg så nyhederne i morges, hvor der kunne berettes fra Jydeland, at folk var kørt i grøften og der var masser af sne på billederne. Jeg pegede og var helt begejstret og fortalte om sne og snemænd osv. og så siger tøsen: aiii, i´k' sne nuuu - men den mening har hun om det meste lige for tiden.

I virkeligheden kan det sne så tosset det vil for min skyld. Så kan vi glæde os over, at alt er købt ind til juleaften - på nær et par gaver, men det ville nok være lovlig undskyldning at være sneet inde. Desuden ville det være den samme lovlige undskyldning for ikke at skulle drage til Brande 2. juledag. Jeg vil meget hellere lege i sne og drikke varm kakao med min familie, end proppe dem (familien) ind i en bil og køre langt for at være høflig.

- Helle, som pt. har blå himmel, høj sol og som venter lidt hvidt drys i spænding.

Anmeld

16. december 2009

Kaufie

Enig - der er så flot her til morgen, fordi det væltede ned i aftes - men i eftermiddag, når folk har skovlet i det, bilerne kørt i det og hundene har tisset på det - så er det knapt så pænt.

Samtidig hader jeg det fordi jeg bliver en blanding af en kylling og Bambi - er så pissebange for at skvatte eller køre galt.

Så hvis jeg kan holde mig indendøre og nøjes med at komme ud i det for at lege - SÅ er det fedt!

21-22 februar 2007 kom der et ordentligt læs - og hele nordjylland gik i stå. Jeg havde fri fordi det var min 30 års fødselsdag og skulle til jordemor. Min mand og jeg kæmpede os på gåben gennem byen - det var SÅ FEDT. Heldigvis forsvandt det så meget, at vi kunne holde bryllup weekenden efter.

Anmeld

16. december 2009

Muffinmus

Så længe jeg går hjemme kan de bare komme an...men hader når jeg skal køre på arbejde i det for så kommer jeg for sent hver gang...RØV.

Men nu her til jul må det gerne være der

Får nemlig et skisæt i føs´dags gave....

Anmeld

16. december 2009

Anja

Jeg synes, det er vildt smukt !! MEN hader hader hader at køre bil i snevejr så alt i alt må der kun være sne når jeg har ferie

Anmeld

16. december 2009

Mary

JEG ELSKER SNE! 

Jeg hader nemlig vinter hvis ikke det er ordentlig vinter   Jeg bliver i så godt humør af det flotte vinterlys der kommer ind af vinduerne når der ligger sne over det hele. Fra mine vinduer bliver jeg ikke ramt af grim olieplettet sne osv da vi bor ud til åbne marker, så det er dejligt! Glæder mig til at tage Annika med ud i eftermiddag når hun vågner  

Håber at få lov til at føde i det her smukke vejr - Juliane er født i snestorm efter julen 2005, og det var lige som jeg drømte om det skulle være.

Knus Maria som er temmelig pladderromantisk.

Anmeld

16. december 2009

Stumpen

Låve it og håber på sne her også, for sne hører sig da til i december -HVIS man ser julekalendrene der er mere end 3-4 år gamle...

Anmeld

16. december 2009

ka li ja

flot. men mega belastende når man kører i trafikken. og så er det pisse koldt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.