ja i dag har han det fint...han havde utroligt meget slim, som han gylpede op i går, og i dag har han stadig noget, men han har det vist fint.
jeg fik snakket med moderen til ham i går, og hun var self godt rystet..hun havde haft ham i lift inde i bilen og da hun hev ham op var balladen begyndt, og i panik løb hun ind til naboen, som fik styr på hende og Oliver og en ambulance.
heldigvis (kan man sige) havde naboen engang (for mange år tilbage)mistet et barn ved vuggedød...så hun var ikke helt uforstående for hvordan moderen reagerede...
men der var godt nok panik på...puuuh, men han lever og har det vist så fint i dag som han kan have...
det er fandme også for dårligt at man ikke kan snakke med en sp...for oliver havde døjet med slim i nogle dage...men hun kunne ikke komme til at snakke med spén om det...og knægten har ikke haft feber...så syg er han jo egentlig ikke...aj...jeg er også bare harm, men lige nu tror jeg helt sikkert de har brug for en samtale med deres sp...men niks, de strejker, og der er åbenbart ikke nogen nød-linie man kan ringe til
men tak fordi du spurgte. jeg har også kysset tif godt og grundigt i dag, for det rammer bare så hårdt når sådan noget sker!
Anmeld