Nå, men altså - nu er vi kommet tilbage fra lægen - også tog vi lige en lille tur bagefter. Hendes mave var blød og ikke så øm, da vi var hos lægen. Hun tryggede på den og sådan og kiggede på hende og sagde, at sådan som vi havde beskrevet det første, så ville man også gå for at det skulle være blindtarmsbetændelse. Men når hendes mave forbigående var hård og gjorde ondt og det ikke blev værre og hun ikke havde feber, så var det fint. Men vi skulle være opmærksomme og hun skulle have MEGET væske... Også har vi købte vindruer, fordi hun ikke vil have svesker.
Så tænkte jeg at hun skulle ud og have noget luft og gå lidt, så vi var lidt rundt og så kan I ellers tro at hun skulle lave stort, så det må være forstoppelse, vil jeg tro... mmm. Så nu får hun strenge ordrer på at drikke og spise vindruer også spiser vi risengrød til aftensmad 
Så håber vi ikke hun får det værre igen også prøver jeg at holde hendes mave VARM 
Så det var meget godt vi tog til lægen, selvom der ikke rigtig var noget, men vi skulle komme igen, hvis hun fik feber.
Anmeld