SÅ meget i tvivl... :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.881 visninger
16 svar
0 synes godt om
16. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Igår aftes, lige inden jeg skulle i seng, vågnede Idun og grææææd fordi hun havde ondt i maven Jeg var mega træt og anede ikke mine levende råd. Men jeg fik hende overtalt til at gå på wc og hun slog en PRUT, ikke nogen pølser, bare en PRUT.

Så fik jeg hende overtalt til at komme med mig i seng og puttede hende under min opvarmede dyne (tørretumbler varm). Det hjalp og hun faldt i søvn.

Hertil morgen vred hun sig igen i mavesmerter... :-S Jeg besluttede at tage en barnsyg, selvom det er fucked up, lige op til juleferien, med tonsvis der skal nå at ordnes, men det må jo gå jo.

Så har jeg sat hende i stuen med et skind bundet på maven, for at varme maven.

LIgenu siger hun at hun har det fint, men hvis jeg trykker hende på maven, gør det stadig ondt.

Så er mit dilemma: Er hun syg nok til at gå til lægen i akuttiden?... eller skal jeg se tiden an? jeg syntes også det er fjollet, hvis jeg får brug for vagtlæge senere, hvsi vi ikke har været i akuttiden... og på den anden side er det også træls at komme til lægen, hvis der ikke er noget galt... mmmmmmm!!!!

Hvad ville I gøre?...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

noahsmoar

tag til lægen med hende, bare for at være sikker! helere en gang for meget, end en gang for lidt!

Anmeld

16. december 2009

Ox.

Det lyder umiddelbart som min bror da vi var yngre og han havde fået blindtarmsbetændelse, så afsted til lægen med det samme

Anmeld

16. december 2009

Diana...

Jeg ville gå til lægen! Min lille søster har mange gange af sine børne år fået voldsomt ond i maven virkelig ond de fandt aldrig ud af hvad det var men hun fik altså noget beroligende i ballen så hun kunne slappe lidt af i maven. Den ene gang var en weekend hvor min mor os så det til men om aften blev det så slemt at hun ikke kunne andet end at ligge og krympe sig sammen og de måtte til vagtlægen som der altid er kø til. ØV ØV.

Anmeld

16. december 2009

missKat

Zafir skriver:

Igår aftes, lige inden jeg skulle i seng, vågnede Idun og grææææd fordi hun havde ondt i maven Jeg var mega træt og anede ikke mine levende råd. Men jeg fik hende overtalt til at gå på wc og hun slog en PRUT, ikke nogen pølser, bare en PRUT.

Så fik jeg hende overtalt til at komme med mig i seng og puttede hende under min opvarmede dyne (tørretumbler varm). Det hjalp og hun faldt i søvn.

Hertil morgen vred hun sig igen i mavesmerter... :-S Jeg besluttede at tage en barnsyg, selvom det er fucked up, lige op til juleferien, med tonsvis der skal nå at ordnes, men det må jo gå jo.

Så har jeg sat hende i stuen med et skind bundet på maven, for at varme maven.

LIgenu siger hun at hun har det fint, men hvis jeg trykker hende på maven, gør det stadig ondt.

Så er mit dilemma: Er hun syg nok til at gå til lægen i akuttiden?... eller skal jeg se tiden an? jeg syntes også det er fjollet, hvis jeg får brug for vagtlæge senere, hvsi vi ikke har været i akuttiden... og på den anden side er det også træls at komme til lægen, hvis der ikke er noget galt... mmmmmmm!!!!

Hvad ville I gøre?...

klager hun sig ikke normalt, ville jeg nok reagerer! Men hygger hun nu og har der været meget pres på de sidste dage, ville jeg tage en hyggedag med hende og se tiden an. 

du kender hende bedst af alle Zafir  og du er så godt itl at følge din mavefornemmelse, så gør det 

håber at Idun snart bliver bedre!!!

Anmeld

16. december 2009

Diana...

Sussie&Lilje skriver:

Det lyder umiddelbart som min bror da vi var yngre og han havde fået blindtarmsbetændelse, så afsted til lægen med det samme

Jeg det kom jeg os til at tænke på bagefter at det kunne være det.

Anmeld

16. december 2009

Moderator

Sussie&Lilje skriver:

Jeg tænkte også lidt på blindtarmsbetændelse, fordi det er værst i den ene side... Og det er den modsatte af den side, jeg har mit ar i... og det er vidst modsat når man har blindtarmsbetændelse. Men da jeg selv havde blindtarmsbetændelse, så SKREG jeg i smerte i 48 timer, før jeg blev opereret... og så slemt er det jo ikke...

Anmeld

16. december 2009

Moderator

missKat skriver:

klager hun sig ikke normalt, ville jeg nok reagerer! Men hygger hun nu og har der været meget pres på de sidste dage, ville jeg tage en hyggedag med hende og se tiden an. 

du kender hende bedst af alle Zafir  og du er så godt itl at følge din mavefornemmelse, så gør det 

håber at Idun snart bliver bedre!!!

Hun klager faktisk aldrig. Hun er heller aldrig syg - altså bortset fra at hun lige har haft skoldkopper... mmmmmmm

Men det er nok rigtigst at tage til lægen. bare for en sikkerhedsskyld.

Anmeld

16. december 2009

Ox.

Zafir skriver:

Jeg tænkte også lidt på blindtarmsbetændelse, fordi det er værst i den ene side... Og det er den modsatte af den side, jeg har mit ar i... og det er vidst modsat når man har blindtarmsbetændelse. Men da jeg selv havde blindtarmsbetændelse, så SKREG jeg i smerte i 48 timer, før jeg blev opereret... og så slemt er det jo ikke...

Nej, det er dælme heller ikke nemt

Men ellers så bare ring til lægen, om ikke andet som du selv siger, hvis i får brug for en vagtlæge senere hen, har du da ihvertfald taget kontakt til egen læge først, og så kan der ikke komme bøvl den vej igennem

Anmeld

16. december 2009

Vingummien

Afsted til lægen med jer, er bedre at være sikker på der ikke er noget, og lægen siger jo ikke noget til det hvis i kommer og så det viser sig at det "bare" er alm mavesmerter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.