Bange for bruseren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

343 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. december 2009

BK

Det er hvad Laura er... Dvs. hun er helt tryg ved den så længe at hun kan se hvor brusehovedet er, eller det er hende selv der holder den...

Vi er begyndt på at jeg går i brusebad med Laura, og Kai med Benjamin, det går faktisk helt okay ind til at jeg skal skylde sæben ud af Laura's hår, så skal jeg da ellers love for at balladen starter...

Hun skriger som en besat, havde der været plads til det i bruseren er jeg sikker på at hun ville smide sig ned og knalde hovedet i gulvet... Så jeg er nød til at side og skylle hendes med en skum klud (sådan en engangsvaskeklud) Kai er sikker på at hun vender sig til det, jeg synes bare det er hårdt...

Hvad ville i gøre???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2009

Susan1978

jeg havde samme problem med Ea jeg fik det råd dengang at jeg skulle hænge noget op i loftet som hun skulle kigge op på, så kunne jeg ligeså fint skylle håret uden hun fik vand i øjene. Derefter gik det fint bare ved at sige at hun skulle se op i lyset.

Det siger vi til Emil i dag og det går for det meste godt.

ellers skal du anskaffe dig sådan en her.

den sætter man på hovedet, så får de heller ik vand i håret.

Held og lykke.

Anmeld

15. december 2009

Muffinmus

hamm, kan hun ikke sidde ned når du gør det??

Ellers har jeg ingen gode idder, da vi stadig har ungerne i badekar og aldrig har brugt sæbe endnu.... de får med skrubbesvampen:-)

Anmeld

15. december 2009

BK

Susan1978 skriver:

jeg havde samme problem med Ea jeg fik det råd dengang at jeg skulle hænge noget op i loftet som hun skulle kigge op på, så kunne jeg ligeså fint skylle håret uden hun fik vand i øjene. Derefter gik det fint bare ved at sige at hun skulle se op i lyset.

Det siger vi til Emil i dag og det går for det meste godt.

ellers skal du anskaffe dig sådan en her.

den sætter man på hovedet, så får de heller ik vand i håret.

Held og lykke.

Fiks ring... hvor køber man sådan en henne... Jeg skal i hvert fald have fundet ud et eller andet, for jeg synes det er så synd for hende...

MariaE hun sidder ned, for vi sidder på gulvet i bruseren, men hun krøller sig sammen og holder sig om hovedet mens hun vridder sig som en ål, for at undgå bruseren...

Anmeld

15. december 2009

Muffinmus

hmm, så ville jeg nok også prøve med ringen

Må se om jeg selv skal have sådan en når vi engang ikke kan slippe for sæben længere..men både knægten og Tor drikker af badevandet og de skal bare ikke fyldes med sæbevand...føj da

Anmeld

15. december 2009

Susan1978

baby forretningerne og nogle steder har de dem endda i føtex, brugsen osv...  så du må lige på udkig ved babytingene..  du ved der hvor der er sutter osv..

Anmeld

15. december 2009

BK

Susan1978 skriver:

baby forretningerne og nogle steder har de dem endda i føtex, brugsen osv...  så du må lige på udkig ved babytingene..  du ved der hvor der er sutter osv..

Okay synes ikke lige jeg har set en i Kvickly, så jeg må nok lige omkring ønskebørn og tjekke om de har en... Ellers må jeg vel bøje mig og gå i BabySam...

Anmeld

15. december 2009

BK

MariaE skriver:

hmm, så ville jeg nok også prøve med ringen

Må se om jeg selv skal have sådan en når vi engang ikke kan slippe for sæben længere..men både knægten og Tor drikker af badevandet og de skal bare ikke fyldes med sæbevand...føj da

Det er selvfølgelig rigtig nok... Men vi døjer så galt med arp i Laura's hår at vi har valgt at bruge en special sæbe til det, da vi ellers ikke kan holde det nede...

Anmeld

15. december 2009

Susan1978

Klock skriver:

Det er selvfølgelig rigtig nok... Men vi døjer så galt med arp i Laura's hår at vi har valgt at bruge en special sæbe til det, da vi ellers ikke kan holde det nede...

skal også ha købt sasha shampooen til Emil igen...

han har også hele klumper nogen steder..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.