Sneeeee!!!!! JUbiii:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2009

tumle81

Sneen er nu også kommet til Køge og det er da bare for dejligt. Ungerne var helt vilde i morges da vi gik over i børnehaven/vuggestuen. Det var lidt et mas at skubbe Victor afsted i barnevognen, men det gik og jeg klager ikke for jeg elsker sne...

Krydser for at den ligger en uge endnu, så vi kan få hvid jul...

Knus Kathrina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2009

Muslingen

Ja i nat landede sneen så i Gentofte.

Så jeg måtte ud med skovlen i morges. Og selvfølgelig var togene forsinkede eller aflyst i morges og fortovene ikke ryddet. Det er så den kedelige del af sneen, for ellers er det så hyggeligt og smukt.

Amalie var ellevild og sprang ud af sengen i morges, så mon ikke hun får bygget en snemand eller to idag

Kh Fie

Anmeld

17. december 2009

karina1980

Tina2 skriver:

Hvor sjovt med den store forskel. Snakkede lige med Carina (Liva og Hjaltes mor) idag, de bor jo på Fyn nu, og hun sagde der var KAOS i Odense pga sne og i Fåborg var der ikke kommet et eneste fnug....

Her har det sneet igen idag. Vi skulle til Brønderslev i eftermiddag og se på en cykel til Filusen, og hold da op en gang snefygning der var!!!!! Cyklen var desværre ikke en 20'er som de havde sagt men en 24'er så den var lidt for stor, så hjem igen uden cykel i mega snevejr! Flere gange på motorvejen holdt der biler omvendt- meget tydeligt hvem der ikke havde fået skiftet til vinterdæk

Håber virkelig ikke det vil sne imorgen, vi skulle gerne til Skejby, vores kammerat fik nyretransplantation igår (fik sin mors) så vil rigtig gerne ned og besøge dem, men ikke hvis sneen vælter ned!

ja lidt sne har vi ihvertfald her i vissenbjerg nu men nu har folk endelig opdaget at man ikke kan køre på vejene herude så nu skal der ikke skubbes så mange ud/op på vejen igen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.