Sneeeee!!!!! JUbiii:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

713 visninger
12 svar
0 synes godt om
15. december 2009

Tina2

Så kom sneen ENDELIG til Nordjylland. Det har regnet i lårfede stråler hele dagen og lige pludselig blev det til sne og på ingen tid er der faldet 4-5 cm:-)

Min svigerfar som kører bus har lige ringet at busserne sidder fast inde i Aalborg og må graves fri af traktorer, ha ha

Filuca, vores nabos dreng Daniel, hans mor Ulla og jeg har kælket og bygget snemand her fra kl. 20- har sat et par pics på:-) Det er jo første gang Mille ser sne, så det var YDERST underholdende!!!! Hun sprang rundt og gravede i sneen:-)

Sidste billede er fra nu da jeg puttede Filuca, og som I nok kan se må Julius have prisen som årets mest forfrosne kat, ha ha! Han puttede sig helt ind til sig efter en tur i årets første sne:-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2009

Heidimed lea

jaaaaaaa jeg havde ellers puttet ungerne, her begyndte det først og sne ved 20tiden men det kommer hurtig.    kaldte lige børnene op igen.  de blev helt vilde.

eneste minus er at jeg skal møde 7 lige imorgen,,,,  så Lars kan ikke have nico bagpå cyklen så jeg må nå og afsted med alle.. men sikkert i høj stemning..

mine bruger ellers termostøvle til daglig men er nu helt i tvivl om de skal have vinterstøvlerne på for der er vel ikke smattet i frosten

vinterknus Heidi

ps vi har lige pyntet træet  og nicolaj var helt vild sagde pip rap gog lys i et væk

Anmeld

15. december 2009

Susan1978

ei hvor skægt Tina,

da vi kørte hjem fra gymnastik i dag hørte vi radio i bilen og de sagde at der næsten var sne alle vegne og vi har altså ik set det.

så spurgte Ea om det havde sneet hjemme hos os og jeg sagde desværre nej. 

så sagde jeg til hende at det helt sikkert nok havde sneet helt deroppe hvor Filuca bor.. så mente Ea at vi da bare kunne besøge Filuca så de kunne kælke sammen.  lidt skægt alligevel ik.

Anmeld

16. december 2009

Annette

Jaaa jubiii, dejligt med sne

Det var så kønt da jeg kørte på arbejde, alle buske og træer er gemt under sne, håber der kommer mere og det blir liggende til efter jul

Knus Annette

Anmeld

16. december 2009

lene

ja det er skønt med sne, mathias var bare helt vild til morgen, aldrig har jeg set ham komme så hurtigt i tøjet og de 500 meter vi har til børnehave og vuggestue, tog ret lang tid her til morgen, fordi de skulle lege med sne

knus lene

Anmeld

16. december 2009

Muslingen

Det sner godt nok her men det bliver ikke rigtig liggende. Passer mig nu fint at jeg ikke skal skovle sne, men ungerne er vilde efter at bygge snemand

Kh Fie

Anmeld

16. december 2009

Christopher&Andreas

Heidimed lea skriver:

jaaaaaaa jeg havde ellers puttet ungerne, her begyndte det først og sne ved 20tiden men det kommer hurtig.   kaldte lige børnene op igen.  de blev helt vilde.

eneste minus er at jeg skal møde 7 lige imorgen,,,,  så Lars kan ikke have nico bagpå cyklen så jeg må nå og afsted med alle.. men sikkert i høj stemning..

mine bruger ellers termostøvle til daglig men er nu helt i tvivl om de skal have vinterstøvlerne på for der er vel ikke smattet i frosten

vinterknus Heidi

ps vi har lige pyntet træet  og nicolaj var helt vild sagde pip rap gog lys i et væk

hvor lyder det bare hyggeligt tror gerne de 2 store blev ellevilde for sneen...

Nu er Nico jo også så stor han kan få lidt glæde ud af sneen, ingen sne her endnu vi venter spændt vi skal pynte juletræ i aften christopher snakker ikke om andet håber vi får lidt sne i aften også

hils hjemme

STORT knus fra søs

Anmeld

16. december 2009

karina1980

vi har først fået sne idag, men skal da lige love for der kommer meget,

jeg er super glad for jeg valgte at køre hjem lige efter min engelsk eksamen, for ellers var jeg vist aldrig kommet hjem,

her ligger mellem 40 og 50 cm sne udenfor i haven, undtagen lige der hvor børnene har rulllet/trampet det ned

men det fedt og børnene nyder det

Anmeld

16. december 2009

Strack

Behold endelig sneen i Aalborg hihi....

hyggeligt ser det ud, men jeg giiider ik sne lige nu kun juleaften og så væk med det igen

der er hverken regn eller sne her

Anmeld

16. december 2009

Tina2

Hvor sjovt med den store forskel. Snakkede lige med Carina (Liva og Hjaltes mor) idag, de bor jo på Fyn nu, og hun sagde der var KAOS i Odense pga sne og i Fåborg var der ikke kommet et eneste fnug....

Her har det sneet igen idag. Vi skulle til Brønderslev i eftermiddag og se på en cykel til Filusen, og hold da op en gang snefygning der var!!!!! Cyklen var desværre ikke en 20'er som de havde sagt men en 24'er så den var lidt for stor, så hjem igen uden cykel i mega snevejr! Flere gange på motorvejen holdt der biler omvendt- meget tydeligt hvem der ikke havde fået skiftet til vinterdæk

Håber virkelig ikke det vil sne imorgen, vi skulle gerne til Skejby, vores kammerat fik nyretransplantation igår (fik sin mors) så vil rigtig gerne ned og besøge dem, men ikke hvis sneen vælter ned!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.