ka li ja

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

681 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. december 2009

Stumpen

hilfe hilfe er der ikke noget med at du er frisøren her på siden??

Havde Mathilde til frisør i aften og da jeg er igang med en kostomlægning påtænker jeg at ofre lidt moneter på mig selv når jeg får mig tabt noget mere, men spørger så frisøren hvad det vil koste med en slags grundfarve og så -nok- rødt i toppen.. Hun mener at mit hår er for kort til det??? Tænker at lade det gro ud, så mit pandehår bliver "langt" og kørt over til den ene side og så skal resten stritte som det gør nu....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2009

Tynen

Du er fandme ellers lækker  - Jeg ku´ sgu godt gøre det

Ej, okay.. Gammel plat humor fra da Bacon var ung.. (Years and years ago   )

Anmeld

15. december 2009

Stumpen

Tynen skriver:

Du er fandme ellers lækker  - Jeg ku´ sgu godt gøre det

Ej, okay.. Gammel plat humor fra da Bacon var ung.. (Years and years ago   )

Ja det må det du ski være

Anmeld

16. december 2009

ka li ja

uhhh nu er jeg jo ikke helt sikker på hvad spørgsmålet er. men syntes at farven på billedet er pæn til dig. men vil du ha det til at være lidt anderledes, kunne du måske få det hele farvet i en chokoladebrun farve, altså sådan lidt varm, uden ar være rød. og så kunne man lave nogle effekter i det med noget afblegning, så det blev lidt kobberfarvet. det vil heller ikka falme så meget som en rød ville.

mht frisuren ville det være fint med lidt længere pandehår, men det skal klippes ordenligt sammen så man ikke kan se en overgang fra kort til langt... det er lidt for start-90er-agtigt.

jeg syntes det ville være pænt til dig hvis dit hår over ørene kom lidt mere ned at ligge, og måske også nakkehåret og så noget pjusk-strit på toppen. lidt mere længde på pandehåret, men at deet stadig er lidt kort ovre i venstre side som det er nu. så det ikke bliver for klasket at se på .

aner ikke om du forstod en dyt afdet.. men har det lige i hovedet

knus

Anmeld

16. december 2009

Stumpen

ka li ja skriver:

uhhh nu er jeg jo ikke helt sikker på hvad spørgsmålet er. men syntes at farven på billedet er pæn til dig. men vil du ha det til at være lidt anderledes, kunne du måske få det hele farvet i en chokoladebrun farve, altså sådan lidt varm, uden ar være rød. og så kunne man lave nogle effekter i det med noget afblegning, så det blev lidt kobberfarvet. det vil heller ikka falme så meget som en rød ville.

mht frisuren ville det være fint med lidt længere pandehår, men det skal klippes ordenligt sammen så man ikke kan se en overgang fra kort til langt... det er lidt for start-90er-agtigt.

jeg syntes det ville være pænt til dig hvis dit hår over ørene kom lidt mere ned at ligge, og måske også nakkehåret og så noget pjusk-strit på toppen. lidt mere længde på pandehåret, men at deet stadig er lidt kort ovre i venstre side som det er nu. så det ikke bliver for klasket at se på .

aner ikke om du forstod en dyt afdet.. men har det lige i hovedet

knus

Tak for svar, det gav lidt inspiration.. Vil du være min frisør??  Farven på billedet er iøvrigt min egen..

Anmeld

16. december 2009

ka li ja

Stumpen skriver:

Tak for svar, det gav lidt inspiration.. Vil du være min frisør??  Farven på billedet er iøvrigt min egen..

ja jeg vil gerne være din frisør hvor bor du?

Anmeld

16. december 2009

Stumpen

ka li ja skriver:

ja jeg vil gerne være din frisør hvor bor du?

Far far away.. I Videbæk

Anmeld

16. december 2009

ka li ja

Stumpen skriver:

Far far away.. I Videbæk

ja ok far far away er rimelig langt væk... det var ellers en skam

Anmeld

16. december 2009

Stumpen

ka li ja skriver:

ja ok far far away er rimelig langt væk... det var ellers en skam

Især hvis du gør det sort

Anmeld

16. december 2009

ka li ja

Stumpen skriver:

Især hvis du gør det sort

det kan du tro jeg gør ...... eller nååårrh nej det må man jo ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.