- Og en tråd om englebasser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

359 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. december 2009

Helle30

Tidligere på eftermiddagen havde jeg den perfekte øv-tale klar til tråden om djævleungerne der slår og sparker og hyler osv. Jeg var helt oppe og ringe, men nu kan jeg ikke huske, hvad der skete for:

Efter aftensmaden kørte Niels til billard (tirsdag aften med barndomsvennerne), jeg fik givet Louise grød og lagt hende hurtigt. Så var Sofie og jeg i køkkenet for at rydde af og starte opvasker. Da jeg lukkede lågen på maskinen og trykker på knappen siger pigen; Så muor, søster sove. Tisse toilet nu... Mere end ok med mig, så vi suser afsted til toilettet, hvor hun SELV lægger sit bræt på brættet, trækker bukserne ned, peger på ble og body og siger: hjælpe ble boddi mour. Jeg kunne jo kun adlyde og satte hende så op. Hun tissede og tørrede sig med papir, og så sagde hun; I bad nu mouar - hygge og lys (hun mener stearinlys). Bahh - hun gider ikke specielt at bade - og så bad hun om det. Så vi har råhygget på badeværelset med Sofie i karret og mor ved siden af med kaffen. Vi har sunget Lille peter edderkop, Tommelfinger, Jens p-sens ko, Sommerfuglesangen og så har vi hoppet 1 - 10 i vandet (Sofie i vandet - mour med plask på tøjet).

Hun fandt sig i hårvask og negleklipning. Da hun var klædt på med ren body, nattøj, redt hår og børstede tænder (sidste 2 uden brok????) bad hun om at komme op til bus, bamse og bog (et udvalg af, hvad der findes i hendes seng) Jeg fik et kæmpe smækkys og et "souvv gåt" "sis imåårn" (ses i morgen).

Jeg er helt høj af glæde over min søde pige, og det vil jeg holde fast i at glæde mig over, når hun (måske) hyler op i løbet af natten.

- Helle - bare glad lige nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2009

bette

hold da op jadet er da en bette engel du har haft dig her til aften.. skøøønt!!

og så kan man da bare ikke andet end at smelte fuldstændig og helt aldeles..

kan lige se det for mig, at hun står og laver 1-10 og du er møg våd.. haha

Anmeld

15. december 2009

..

Hvor lyder det bare fantastisk

Anmeld

15. december 2009

Tynen

Kan man andet end at elske sit djævleyngel?

Dog synes jeg det er utrolig modigt af dig at berette om.. Vi har vel alle prøvet at tingene går amok næste dag hvis man er kommet til at rose børnern offentligt

Anmeld

15. december 2009

Susan1978

helle for hulan.. sikke da en dejlig læsning ovenpå at Emil igen  i dag har været mega umulig..  til aftensmaden sad han i sin stol og skreg i 10 min.. han ville ik have mad..eller noget.

han ville også have godnat sange, på opfordring sang jeg se den lillekattekilling og mit i fine hvide poter råbte han stop. Så prøvede vi med lille peter edderkop og midt i regnen skyllede så skreg han igen stop.. til sidst gav jeg op og sagde han selv skulle synge for sin stofdukke lille Emil også gik jeg ud og lukkede døren og har ikke hørt fra ham siden.

Anmeld

16. december 2009

ka li ja

hold nu da kæft helle!!! det var da drømme seancen det der!!!! kan godt forstå du er helt høj

Anmeld

16. december 2009

Kaufie

Dejligt indlæg, der giver håb for at de andre krapyler også kan være små englebørn!

Anmeld

16. december 2009

ivfmarie

16. december 2009

Anja

Det lyder godt nok hyggeligt  

Anmeld

16. december 2009

birgittemarie

Nååårh for en rigtig lille juleenglebasse. Kan godt forstå, du er lykkelig!

Knus Birgitte, som er ovenud imponeret over tissedelen og overvejer at stramme sig lidt an med projekt ble-stop...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.