Kan man tillade sig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

253 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. april 2008

Marco2

HEj piger.

Vores genboer (eller rettere dem der bor i huset ved siden af det hus der ligger i vores baghave) er ved at få lagt nyt tag på... orange... Så de knokler jo idag. De hører så musik til arbejdet hvilket er superfint, men det er simpelthen så højt!!!! JEg sidder på nuværende tidspunkt inde i stuen men kan tydeligt høre at de hører radio 100, for det er jo diskotekshøjt. Synes sgu egentligt det er repsktløst at det skal være så højt på en lørdag. Det er jo godt vejr, men det er da umuligt at sidde på terrassen så højt som de spiller. Kan man tillade sig at sige nogt, og I så fald er der nogen der kan en kæk bemærkning man lige kan fyre af, for vil jo ikke være frøken skrap....

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2008

ka li ja

altså jeg kunne godt finde på at sige noget til dem hvis min unge skulle ud og sove.
for så gad jeg ikke sådan en larm
ellers ville jeg bare holde mig for mig selv.. og måske spille noget dr var endnu højere...:P

Anmeld

26. april 2008

Marco2

altså jeg kunne godt finde på at sige noget til dem hvis min unge skulle ud og sove.
for så gad jeg ikke sådan en larm

Jamen det er jo lige præcist det. Kan overhovedet ikke finde et sted at placere barnevognen, så hun vågner hver gang det bliver spillet et vildt disknummer.....

Ringer sgu derop og hører om det i det mindste er muligt at få skruet ned mens hun skal sove....

AG

Anmeld

26. april 2008

ka li ja

ja jeg havde gjort det samme

Anmeld

26. april 2008

Rasmine

Hva sagde de?

Anmeld

26. april 2008

ka li ja

ja hva sagde de?????????

overhovedet ikke nysgerrig!!!

Anmeld

26. april 2008

Marco2

Lige da jeg sad og ledte efter deres tlfnummer blev der slukket Der er nok nogle andre der er kommet mig i forkøbet, for det kan ikke kun være mig der har været lidt træt af det. Det var jo som om Rockshow var rykket ind i vores baghave...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.