Hvor lang tid skal jeres små have juleferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2009

Ayasmor

suanne85 skriver:

Det skal hun nok tage fint, er det den nede ved rutebil stationene i skal have det gjort ved?

det håber jeg da.. Jeps det er det. ovre i trangstræde ved Sune..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2009

Ayasmor

DianaMoar skriver:

Åhh lille pige. håber i snart får lidt ro der hjemme. 

KRAM

mange tak.. det håber jeg bestemt også.

Anmeld

15. december 2009

Seno

Sofie holder fri fra d. 17 december til den 4 januar, dagplejen holder fri fra d. 18 og jeg har fri efter min eksamen i morgen så hun kan lige så godt hygge sig med mor i de dage

Anmeld

15. december 2009

Vingummien

Ayasmor skriver:

det håber jeg da.. Jeps det er det. ovre i trangstræde ved Sune..

Oki, vi har damen der er der over. Men vil lige påpege at den narkose læge der er der for det meste er meget ubehagelig

Anmeld

15. december 2009

NaFe

Her holder feluca juleferie når hun kommer hjem fra vuggeren d 23 dec, og så til d 5 jan.... Men ferie og ferie, vi skal noget stort set allle dage, så der bliver ikke tid til a slappe af...

Anmeld

15. december 2009

Vingummien

Feluca09 skriver:

Her holder feluca juleferie når hun kommer hjem fra vuggeren d 23 dec, og så til d 5 jan.... Men ferie og ferie, vi skal noget stort set allle dage, så der bliver ikke tid til a slappe af...

Oki, vi har kun planer juleaften ellers har vi ikke de vilde planer så det er dejligt nok, ved ikke engang hvad vi skal til nytår om vi bare skal sidde hjemme

Anmeld

15. december 2009

NaFe

suanne85 skriver:

Oki, vi har kun planer juleaften ellers har vi ikke de vilde planer så det er dejligt nok, ved ikke engang hvad vi skal til nytår om vi bare skal sidde hjemme

vi har en stor familie, og traditioner med mine forældres venner som vi har holdt ved selv om os børn er blevet voksne. Så vi skal både noget d 23 om aften. 24 om morgen, og self om aften. d 25, 26, 27 er der julefrokoster, d 28 mødregruppe, 29 fotosession, så har vi lige d 30 til a slappe af i... og så nytårs aften med stor fest... puha.... og så fylder hun jo 1 d 4 jan..så der skal jo også holdes fødselsdags... Er du vimmer, bliver da helt forpustet med alt det vi skal...

Anmeld

15. december 2009

Vingummien

Feluca09 skriver:

vi har en stor familie, og traditioner med mine forældres venner som vi har holdt ved selv om os børn er blevet voksne. Så vi skal både noget d 23 om aften. 24 om morgen, og self om aften. d 25, 26, 27 er der julefrokoster, d 28 mødregruppe, 29 fotosession, så har vi lige d 30 til a slappe af i... og så nytårs aften med stor fest... puha.... og så fylder hun jo 1 d 4 jan..så der skal jo også holdes fødselsdags... Er du vimmer, bliver da helt forpustet med alt det vi skal...

Ja det kan jeg da godt forstå, jeg bliver da helt forpustet af at læse det

Anmeld

15. december 2009

Christinahr

her er der ferie fra d 18. dec til 4. jan

Anmeld

16. december 2009

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

vi holder ferie fra i dag til den 4 januar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.