Hvor lang tid skal jeres små have juleferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2009

saxa

Yasmin holder lige så lang juleferie som hendes mor og farAltså fra d.23dec. - 4jan. Så det bliver bare super hyggeligt.. Og hvor skal vi bare nyde det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2009

saxa

Frederic's moar skriver:

Vi skal arbejde... vores dp er åben 21-23 dec og så holder hun også juleferie.

Så han 1 feriedag bliver den 24 dec og starter op igen fredag 2 jan, hvis det ikke først bliver mandag den 5 hun starter...

Så her det også farmand der har taget fri, da hans firma er mere normalt kørende end mit... Tør slet ikke tænke på hvor travlt vi får med alt den juletrafik ( vi dækker trekants området og middelfart, så hvis i skal på længere julerejse så tjek lige jeres bil inden, reservehjul -batteri - at lige spænde hjul efter. Så i ikke bliver en af dem jeg kommer ud til.. 

(susanne? har du set de nye baggy bukser fra minymo, de er mere brune i det og der står med hvidt på 'røven' minymo. hm de ligger pænt pakket ind til den 24)

Mht. baggybukserne.. Så har jeg lige købt de samme til min datter... Selvom det er til drenge... Men f*** de er for fede.. Købte også et andet par, godt nok til tøser.. Men eeelsker Minymo...

Anmeld

15. december 2009

frk andreasen

suanne85 skriver:

Oki, det er heller ikke så galt så.

Der hvor Emil er i vuggestue er det en institution med børnehave, stor børns gruppe og det hele. Og er det par stykker fra Emils vuggestue der skal over i børnehaven her ti januar, så er de begyndt at tage dem med på tur osv. En af de dage de havde været på tur med dem og jeg hentede Emil sad ham den ene dreng der havde været med og dinglede på sin stol så det endte med de måtte ligge ham så han ikke faldt ned, og han sov med det samme. Må være hårdt at gå i børnehave

har også fået afvide af pædagogene at hun kan være meget træt om aftnen de første uger fordi der sker mere for hende i bh end i dp..

Anmeld

15. december 2009

Mor til Frederic og Freya

suanne85 skriver:

Ej er det rigtigt ej har jeg slet ikke set. Koster de det samme som de andre? Skal jeg da ned og lure her en dag så

tror prisen er den samme. men dem måtte vi bare eje...

Anmeld

15. december 2009

sarahb

ja her arbejder vi... og også mellem jul og nytår. så isaac skal i dp d. 23 og tilbage den 28 og 29 og så har han fri til 2 januar..

Anmeld

15. december 2009

Mor til Frederic og Freya

saxi skriver:

Mht. baggybukserne.. Så har jeg lige købt de samme til min datter... Selvom det er til drenge... Men f*** de er for fede.. Købte også et andet par, godt nok til tøser.. Men eeelsker Minymo...

ih.. de mørkeblå, med minymo broderet på nummer'n.. Er også vilde med dem.

Anmeld

15. december 2009

Vingummien

frk andreasen skriver:

har også fået afvide af pædagogene at hun kan være meget træt om aftnen de første uger fordi der sker mere for hende i bh end i dp..

Ja, er jo noget med at de nærmest laver det dobbelte af hvad de laver i vuggestue. I Emils vuggestue er de ude max 1 time om dagen.Og i børnehaven kan de jp være ude flere timer om dagen

Anmeld

15. december 2009

Vingummien

Frederic's moar skriver:

tror prisen er den samme. men dem måtte vi bare eje...

Jeg vil også have dem

Anmeld

15. december 2009

saxa

Frederic's moar skriver:

ih.. de mørkeblå, med minymo broderet på nummer'n.. Er også vilde med dem.

Jepz... Jeg er altså også helt tosset med dem...

Anmeld

15. december 2009

frk andreasen

suanne85 skriver:

Ja, er jo noget med at de nærmest laver det dobbelte af hvad de laver i vuggestue. I Emils vuggestue er de ude max 1 time om dagen.Og i børnehaven kan de jp være ude flere timer om dagen

ja men jasmin kommer i den mindste gruppe hvor de kun er 3 år der er de kun ude om formiddagen fordi de skal sove middagssøvn. hun er kun 2.10 år når hun begynder så hun er den mindste i hele børbnehaven..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.