Hvor lang tid skal jeres små have juleferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2009

Diana...

Lucas har os juleferie fra fredag til d. 4 så det bare super. Vi skal til jule hygge i DP på fredag så det bliver sjovt at se de andre forældre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2009

Vingummien

nutche skriver:

ja vi har så kun min bonus søn og Rasmus hjemme den 24. de 3 store af mine er til gengæld hjemme til nytår.

Forvirrende hehe vi har først hende til nytår næste år

Anmeld

15. december 2009

Vingummien

DianaMoar skriver:

Lucas har os juleferie fra fredag til d. 4 så det bare super. Vi skal til jule hygge i DP på fredag så det bliver sjovt at se de andre forældre.

Det er hyggeligt, det var vi igår med lucia optog og æbleskiver osv. Emil begyndte så at græde da de kom ind og sang på hans stue, tror han fik et chok, stakkels dreng

Anmeld

15. december 2009

Diana...

suanne85 skriver:

Det er hyggeligt, det var vi igår med lucia optog og æbleskiver osv. Emil begyndte så at græde da de kom ind og sang på hans stue, tror han fik et chok, stakkels dreng

Ha ha nåå stakkels dreng men jeg tror sgu os Lucas ville begynde og tude hi hi de små pjok 

Anmeld

15. december 2009

Ayasmor

Aya får også lang juleferie til d. 4 jan.. Muligvis allerede ferie fra efter imorgen.. Hun skal have lagt dræn torsdag, så det er alt efter hvordan hun tager den tur, om hun skal afsted fredag eller ej.

Anmeld

15. december 2009

Vingummien

DianaMoar skriver:

Ha ha nåå stakkels dreng men jeg tror sgu os Lucas ville begynde og tude hi hi de små pjok 

Ja  der er mange ting de ikke forstår endnu

Anmeld

15. december 2009

Vingummien

Ayasmor skriver:

Aya får også lang juleferie til d. 4 jan.. Muligvis allerede ferie fra efter imorgen.. Hun skal have lagt dræn torsdag, så det er alt efter hvordan hun tager den tur, om hun skal afsted fredag eller ej.

Det skal hun nok tage fint, er det den nede ved rutebil stationene i skal have det gjort ved?

Anmeld

15. december 2009

Diana...

Ayasmor skriver:

Åhh lille pige. håber i snart får lidt ro der hjemme. 

KRAM

Anmeld

15. december 2009

frk andreasen

fra fredag og til d 4 hvor hun starter i børnehave...

Anmeld

15. december 2009

Vingummien

frk andreasen skriver:

fra fredag og til d 4 hvor hun starter i børnehave...

Hendes første dag i børnehave eller hvordan?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.