Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mukka88 skriver: øh.. har faktisk ikke tænkt over prisen.. den har nemlig ikke været helt billig.. Hva vil du give?
øh.. har faktisk ikke tænkt over prisen.. den har nemlig ikke været helt billig.. Hva vil du give?
Jamen jeg erkender blankt at jeg er lidt en nærrigrøv når det kommer til brugt tøj, men har slet ingen anelse om hvad den er værd jo, hvad stand osv.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mor_sabina skriver: Jamen jeg erkender blankt at jeg er lidt en nærrigrøv når det kommer til brugt tøj, men har slet ingen anelse om hvad den er værd jo, hvad stand osv.
nej forstår dig godt.. men den må ikke koste under 300 kr. Den var nemlig temlig dyr.. har kun haft den på 2 gange tror jeg.. så den er i meget fin stand.
hej igen jeg takker nej til den sorte kjole. glædelig jul
filuccasmor skriver: hej igen jeg takker nej til den sorte kjole. glædelig jul
Helt iorden og Tak i lige måde.
mukka88 skriver: nej forstår dig godt.. men den må ikke koste under 300 kr. Den var nemlig temlig dyr.. har kun haft den på 2 gange tror jeg.. så den er i meget fin stand.
Jeg mangler godt no en julekjole, men synes 300 er meget når jeg ikke ved hvordan den sidder. Jeg må i en gammel las øv.
Glædelig jul til dig
mor_sabina skriver: Jeg mangler godt no en julekjole, men synes 300 er meget når jeg ikke ved hvordan den sidder. Jeg må i en gammel las øv. Glædelig jul til dig
250 pluds porto?
mukka88 skriver: 250 pluds porto?
Det er jo bare det hvis ikke den sidder som den skal, jeg har jo lagt mig lidt ud
Hej!
Had str. er cowboybukserne og er de lavttaljede?
Hvad med den blomstrede t-shirt og den sorte vest? Hvad er str. her? Er den blomstrede t-shirt lidt længere end en normal t-shirt, altså tunika-agtig, eller er det bare en t-shirt?
Diana
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128