Tøj!! :d alt samlet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
15. december 2009

mor_sabina

mukka88 skriver:

øh.. har faktisk ikke tænkt over prisen.. den har nemlig ikke været helt billig.. Hva vil du give? 

Jamen jeg erkender blankt at jeg er lidt en nærrigrøv når det kommer til brugt tøj, men har slet ingen anelse om hvad den er værd jo, hvad stand osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2009

mukka88

mor_sabina skriver:

Jamen jeg erkender blankt at jeg er lidt en nærrigrøv når det kommer til brugt tøj, men har slet ingen anelse om hvad den er værd jo, hvad stand osv.

nej forstår dig godt.. men den må ikke koste under 300 kr. Den var nemlig temlig dyr.. har kun haft den på 2 gange tror jeg.. så den er i meget fin stand.

Anmeld

15. december 2009

Mama3

hej igen jeg takker nej til den sorte kjole. glædelig jul

Anmeld

15. december 2009

mukka88

filuccasmor skriver:

hej igen jeg takker nej til den sorte kjole. glædelig jul

Helt iorden   og Tak i lige måde.

Anmeld

15. december 2009

mor_sabina

mukka88 skriver:

nej forstår dig godt.. men den må ikke koste under 300 kr. Den var nemlig temlig dyr.. har kun haft den på 2 gange tror jeg.. så den er i meget fin stand.

Jeg mangler godt no en julekjole, men synes 300 er meget når jeg ikke ved hvordan den sidder. Jeg må i en gammel las øv.

Glædelig jul til dig

Anmeld

15. december 2009

mukka88

mor_sabina skriver:

Jeg mangler godt no en julekjole, men synes 300 er meget når jeg ikke ved hvordan den sidder. Jeg må i en gammel las øv.

Glædelig jul til dig

250 pluds porto? 

Anmeld

16. december 2009

mor_sabina

mukka88 skriver:

250 pluds porto? 

Det er jo bare det hvis ikke den sidder som den skal, jeg har jo lagt mig lidt ud

Anmeld

16. december 2009

Isabeau

Hej!

Had str. er cowboybukserne og er de lavttaljede?

Hvad med den blomstrede t-shirt og den sorte vest? Hvad er str. her? Er den blomstrede t-shirt lidt længere end en normal t-shirt, altså tunika-agtig, eller er det bare en t-shirt?

Diana

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.