Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har sidste arbejdsdag på fredag - og er lige blevet afkrævet en ønskeseddel til afskedsgave - ca 400 kr - men hvad søren skal jeg lige finde på??
Er der ikke nogen, der har nogen gode ideer? Ellers bliver det sikkert et gavekort til Matas - og det er jo ikke noget jeg sådan kan huske mine kære kolleger på.....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvad med et par flotte Lysestager eller noget i den stil...
Altså noget julepynt ville jo være oplagt, men det er bare mig
Jeg er blevet helt vild med den her fra Stelton, den koster vist 299,-
Eller hva med en god bog? En du måske ikke selv vil købe, men egentlig gerne vil have??
Nadi skriver: Altså noget julepynt ville jo være oplagt, men det er bare mig Jeg er blevet helt vild med den her fra Stelton, den koster vist 299,- Eller hva med en god bog? En du måske ikke selv vil købe, men egentlig gerne vil have??
Nøj hvor er den fed...
Klock skriver: Nøj hvor er den fed...
Det synes jeg også bare
Den ER fin - men jo lidt passé for i år (selvom vi vist stadig hænger omkring d. 5-6 på bloklyset.....)
Men tror den kommer på alligevel - for så kan den jo minde mig om dem HVER december....
Kaufie skriver: Den ER fin - men jo lidt passé for i år (selvom vi vist stadig hænger omkring d. 5-6 på bloklyset.....) Men tror den kommer på alligevel - for så kan den jo minde mig om dem HVER december....
Nemlig, det er jo en ting du tager frem (forhåbentlig) hvert år til december og så kan du mindes dine kollegaer
Men nej det bliver nok ikke i år du får den brugt. Den ryger ihvertfald på min fødselsdags-ønskeliste næste år
Sådan én sgu da!
Vi har én, og Lars' søster skal have én i julegave også.
Nå, det er et bette pic, men det er altså en brødkurv. (Har selv den store)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128