Av av av av av

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

261 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. december 2009

Nadi

I nat græd jeg nærmest mig selv i søvn, fordi det er begyndt at gøre så ondt når Lillepigen bevæger sig

Jeg kan næsten ikke nyde det mere når jeg mærker liv, det er dybt frustrerende. For jeg bliver jo også glad når jeg mærker livstegn fra hende, men det gør simpelthen så ondt! Både på maveskinnet, mine ribben, bækkenet og min blærer.

Ved jeg kommer til at savne at være gravid når først jeg har født, så er også rigtig ked af, at jeg ikke nyder det som jeg burde her den sidste tid.

Bare lidt ynk herfra, fik nemlig ikke meget ud af at ynke til Dennis i aftes. Så havde lige brug for at komme af med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2009

Lene76

hmmm sådan havde jeg det osse i perioder imens jeg ventede Viktor...... og jeg havde blærebetændelse hvergang.

håber da du kommer til at nyde den sidste tid

Lene

Anmeld

15. december 2009

Mary

Ved lige nøjagtig hvad du mener med smerter når baby er vågen derinde! Har haft det på samme måde - det er virkelig smertefuldt og ubehageligt, og faktisk bare ikke lige det man gerne vil forbinde med den sidste del af den søde ventetid. Jeg kan få det sådan at jeg glemmer at trække vejret, eller ikke tør at trække vejret fordi det simpelthen er så væmmeligt at det hel blive trukket ud til siderne(maveskind, ribben, lunger you name it!)

Det toppede for en god uges tid siden, og er siden blevet mere og mere tåleligt. Det var egentlig bare det jeg lige ville frem til  Håber det samme for dig. Oplever det dog stadig, men jeg bliver ikke holdt vågen om natten mere - ikke af det i hvert fald  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.