Pladsanvisningen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

290 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. april 2008

Juniors mor

Når nu man pludselig har en anden behovsdato for institutionsplads end man først har opgivet, skal man så ringe ind og ændre datoen? Ja, det lyder som et dumt spørgsmål, men jeg bor i Kbh kommune og her er der jo ingen pladsgarenti, så jeg tænkte, at hvis vi beholder den behovsdato vi først har opgivet (1 maj) kan det måske være, at vi får en plads til 1. okt hvor vi skal bruge den....???
Aiijjj kan godt høre det lyder rigtig dumt!! Er der nogle der ved en masse om det plads-halløj, som kan fortælle mig lidt om hvordan det fungerer.....?

Helle - pladsanvisnings-spasser.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2008

Anna-Rosa

Syns jeg da egentlig lyder logisk nok, nu da der ikke er pladsgaranti, men får du nu en plads 1 maj, skal du jo, hvis du tager pladsen, betale for den alligevel... Og hvis ikke du tager den ryger du vel bag i køen?:)

Anmeld

25. april 2008

Juniors mor

Anna-Rosa skriver:

Syns jeg da egentlig lyder logisk nok, nu da der ikke er pladsgaranti, men får du nu en plads 1 maj, skal du jo, hvis du tager pladsen, betale for den alligevel... Og hvis ikke du tager den ryger du vel bag i køen?:)

Ååhhh havde slet ikke tænkt på, at jeg måske ryger bag køen hvis jeg siger nej til pladsen....? Det går jo ikke! Men så må vi jo bare betale - vi står nr 36 i køen (og der er 32 pladser8(!!!) så chancen for at få en plads før oktober er nok ikke så stor.....

Anmeld

25. april 2008

Loggidut

øhhh, jeg har lige takket nej 2 gange til en plads, og da jeg forklarede dem problemet...ja så var de lydhør...meget endda...ring da og få en god snak med dem!

ps/ er slet ikke blevet rykket bagerst overhovedet

Anmeld

25. april 2008

Juniors mor

Loggidut skriver:

øhhh, jeg har lige takket nej 2 gange til en plads, og da jeg forklarede dem problemet...ja så var de lydhør...meget endda...ring da og få en god snak med dem!

ps/ er slet ikke blevet rykket bagerst overhovedet

ok - havde også tænkt, at jeg ville ringe til dem. Ville bare lige høre, om der var nogle af jer kloge tøser der vidste en masse om, hvordan det fungerer..... ;)

Anmeld

25. april 2008

Anna-Rosa

Det har bare altid lydt sådan her, at hvis du går under en pladsgaranti og siger nej tak til en plads, ryger du af listen...Men ja selvf. en god ide at tage en snak med dem på kommunen....men jeg tror at du skal tage fløjlshandskerne på ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.