ka-ri-na skriver:
hej
først, tillykke med graviditeten!
jeg har selv taget Citralopam og Efexor og cymbalta og og og...... har dog ingen erfaring mht graviditet.... ville nærmere give dig et råd!
ingen pille i verden kan fjerne din depression eller din angst! der skal ske ændringer i dit liv og det skal du muligvis have hjælp til! så bed din læge om en henvisning til psykolog, så er der stadig en egenbetaling men de penge er givet godt ud! for din fremtid og for dit barns fremtid:0)
knus
Jeg er helt enig med dig ka-ri-na, men selv har jeg en klinisk depression med lidt af den "følelsesmæssige" depression.
Dvs. at jeg ikke producerer nok af de stoffer i hjernen, og det går så ind og påvirker mig.
Jeg har så både været ved psykiater først og så en psykolog, samtidig med medicinen.
Så vidt jeg har forstået, så er det meningen, at medicinen skal tage toppen af de "mørke og svære" tanker/følelser, så de bliver nemmere at håndtere. Medicinen kan vist ikke udviske følelserne helt...?
I hvert fald bør du finde en psykolog - har ikke haft held med min psykiater...
Inde på medicin.dk står der, at citalopram sandoz kan bruges under graviditet/amning 
Anmeld