jeg har gjort noget....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

696 visninger
16 svar
0 synes godt om
14. december 2009

heaven

jeg har hyret en rengøringshjælp!!!!!!! mit hus har fået vokseværk, - liiiige om snart får vi 76 kvm mere oveni vores 113  - og alt er bygget op i gips = GIPSSTØV ALL OVER....!!!! og sådan har det været i nogle mdr nu - og det skal væk... så nu har jeg hyret en rengøring, og jeg glæder mig for vildt... hun kommer mellem 2 og 3 timer hver fredag, alt efter hvad hun skal lave.... det bliver SÅ GODT... hun kommer på intro besøg imorgen.....

Jannie - glad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2009

Anja

Tillykke !!

Det er noget at det bedste du kan gøre for dig selv og familien. Vi er mega glade for vores "automatisk" rengøring 2 timer om ugen

Anmeld

14. december 2009

Rasmine

GLÆD DIG!!!!

Det er PISSE fedt at komme hjem til et rengjort hus!

Mette - svært misundelig, da vores reng.hjælp er "fyret"

Anmeld

14. december 2009

heaven

Anja skriver:

Tillykke !!

Det er noget at det bedste du kan gøre for dig selv og familien. Vi er mega glade for vores "automatisk" rengøring 2 timer om ugen

må jeg spørge om hvad i giver for jeres?? helt fint med pb, hvis ikke liiiige du vil have det i off.forum...

Jannie

Anmeld

14. december 2009

Rasmine

Anja skriver:

Tillykke !!

2 timer? Hvad laver hun så?

Anmeld

14. december 2009

heaven

Mebach skriver:

GLÆD DIG!!!!

Det er PISSE fedt at komme hjem til et rengjort hus!

Mette - svært misundelig, da vores reng.hjælp er "fyret"

har du fyret hende?? Jamen dog, det er da træls hvis du er glad for at komme hjem til et rengjort hus?? har hun ikke opført sig ordenligt??

Jannie

Anmeld

14. december 2009

Anja

Ja, vi er lidt heldige med det, for det er "vores" teenagepige som også nogle gange er babysitter, der gør rent for os til 50 kr i timen !!

Hun støvsuger grundigt og vasker gulv i hele huset hver uge og så gør hun andet der ellers trænger. I dag havde hun ordnet køkkenet, tømt opvasker mm. I sidste uge tørrede hun hylder og reoler af på børnenes værelser. Andre gange har hun vasket alle køkkenlåger og badeværelseslåger af. Ja, jeg lægger bare en seddel om hvad der trænger og så gør hun det. Virker perfekt !

Anmeld

14. december 2009

Rasmine

heaven skriver:

har du fyret hende?? Jamen dog, det er da træls hvis du er glad for at komme hjem til et rengjort hus?? har hun ikke opført sig ordenligt??

Jannie

Jamen, der var flere ting. Hun var faktisk ikke ret grundig, og tilsyneladende skulle jeg jo "få mere tid" når jeg "bare" skulle læse igen (til eksamen)

Nu er jeg så -vupti - kommet på fuld tid, og synes fanme det er råddent at gå og gøre rent osv., når jeg har fri. Selvom jeg har mange hele fridage GIDER jeg bare ikke...

Måske man skulle overveje den med barnepigen...

Anmeld

14. december 2009

Rasmine

Anja skriver:

Ja, vi er lidt heldige med det, for det er "vores" teenagepige som også nogle gange er babysitter, der gør rent for os til 50 kr i timen !!

Hun støvsuger grundigt og vasker gulv i hele huset hver uge og så gør hun andet der ellers trænger. I dag havde hun ordnet køkkenet, tømt opvasker mm. I sidste uge tørrede hun hylder og reoler af på børnenes værelser. Andre gange har hun vasket alle køkkenlåger og badeværelseslåger af. Ja, jeg lægger bare en seddel om hvad der trænger og så gør hun det. Virker perfekt !

Hmm... Sidder lige og overvejer at spørge vores barnepige om hun gider.

Anmeld

14. december 2009

heaven

Jamen, der var flere ting. Hun var faktisk ikke ret grundig, og tilsyneladende skulle jeg jo "få mere tid" når jeg "bare" skulle læse igen (til eksamen)

Nu er jeg så -vupti - kommet på fuld tid, og synes fanme det er råddent at gå og gøre rent osv., når jeg har fri. Selvom jeg har mange hele fridage GIDER jeg bare ikke...

Måske man skulle overveje den med barnepigen...

jeg gider sgu heller ikke...... mine veninder griner også lidt af mig for "jeg arbejder kun 31 timer, og har kun 1 barn", tsk tsk..... ja - og hva så?? jeg synes det er røvsygt at gøre rent....

Jannie - der da synes du skal finde en ny...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.