det kommer an på!
hvis nu det er et større barn som har fået en lille søskende, så ville jeg give en gave til det størrere barn...helt sikkert...altså hvis barnet ikke er på alder med mine store unger!
ellers nej, og jeg ville også blive ked af at nogen gav mine unger en sidegevinst, jeg vil meget hellere have at mine unger forstår at nyde at andre får...
her hjemme er det også sådan at jeg sagtens kan købe en ting til kasper, uden at christian går amok, og i dag har jeg købt 2 biler til tif og en bog...og stadig ingen brok fra de store...jeg behøver ikke at købe til alle på en gang, for de får ca hvad de mangler og ønsker sig efterhånden.
jeg kender faktisk en mor som er nød til at købe sko til begge hendes piger på en gang, selv om det kun er den ene der mangler...
og ud over det, mener jeg nu også det er lidt synd for den der har fødselsdag, at han /hun pludselig bliver fjernet fra centrum...hmmm, måske en dårlig egenskab ved mig, men sådan er jeg bare...
her ved ungerne at de ikke bliver snydt...og de glæder sig som regel på andres vejne
Anmeld