Seriøs trang til at kvæle sine børn..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

915 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. december 2009

Anonym trådstarter

Jeg føler mig til tider som verdens mest elendige mor. Vi får ikke sovet optimalt, den store laver ballade og er hele tiden på tværs - desværre er hun så ski.. charmerende at jeg aldrig kan mønste at være konsekvent og se alvorlig ud samtidig, hun får mig altid til at grine, endda selv om jeg virkeligt syntes hun er irriterende eller hvis hun laver noget hun ikke må.. Når jeg siger NEJ eller STOP så kigger hun mig ind i øjnene indtil hun ved jeg griner.. - Hvor lattering og inkonsekvent er det lige?

Derud over kan den mindste drive mig til vanvid ved at skrige og være på tværs når der skal puttes, og jeg mener SKRIGE! Ved jo godt at en baby ikke har den egenskab at kunne drive sine forældre til vanvid med vilje men jeg kan simpelthen ikke finde min kærlige mor-side frem og føle medlidenhed, jeg bliver intet mindre en arrig og får lyst til at råbe (som jeg nogen gange kommer til ) eller ligefrem at kyle ungen ud af vinduet, så sov dog!!

Er jeg den eneste som er så rådden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2009

Muffinmus

he he, ork nej. Jeg har også nogle dage hvor jeg får lyst til at kyle begge unger udenfor og lukke døren

Heldigvis varer det ikke så længe af gangen, og det er langtbedre nu hvor Tor er lidt ældre og ikke så baby agtig mere

Anmeld

14. december 2009

ivfmarie

nix... du er ikke rådden, du er helt normal!

Anmeld

14. december 2009

BK

Nej for sådan fungere det også herhjemme, her er det dog os begge der knækker sammen af grin (altså deres far og mig)..

Anmeld

14. december 2009

Kaufie

Jeg må altså også af og til gå når Claus og William har en magtkamp. Og jeg bliver pissesur når Claus bryder sammen i grin hvis den står mellem William og mig.

De kan bare noget - hovedet på skrå, misseøjn og så charmesmilet - og de VED det sgu! Dejlige Møgunger!

Anmeld

14. december 2009

birgittemarie

Du er ikke spor rådden. Det lyder til gengæld som om, du får for lidt søvn og er udkørt og stresset. Jeg opfører mig i hvert fald præcis lige som dig, når jeg kører på pumperne.

Jeg håber, det snart lysner for dig og at du får lidt mere tid til dig selv og til at slappe af, så du får det bedre.

Knus og tanker

Birgitte

Anmeld

14. december 2009

Tynen

Kender godt følelsen af at blive irriteret når de ikke hører efter og bare ikke gider sove og nærmest kører (Eller sådan føles det i hevrt fald) hetz imod en - Specielt når Stella hverken sover til middag, skal karte rundt i sengen og skråle: MOOOOOAR i 1½ time de fleste aftener for derefter at vågne om natten.

Til tider har man bare lyst til at brøle (Specielt hvis uret siger: 0445 og Paw vågner af det):
SÅ STOP DOG FOR EN I LEDE HULE HELVEDE!!!!
JUST BACK OFF, OKAY??!!!!

Heldigvis er det, indtil videre, bare blevet i tankerne.. Men Fårk! man bliver ustadig af for lidt søvn

Anmeld

15. december 2009

Anonym trådstarter

Taaark, dejligt at høre jeg ikke er den eneste

Elsker jo de møgunger helt vildt højt men nogen gange er de f.... belastende!!

Anmeld

15. december 2009

Monica

Specielt om aften tænker jeg; Hvorfor i hule helvede var det at vi fik børn?? Og så 2 stk...

Men om morgenen ææælsker jeg dem igen...

Anmeld

15. december 2009

Helle30

Jeg tror altså også, omdrejningspunktet er søvn/hvile. Jeg bliver selv en helt anden, når jeg er helt udkørt. Så føler man netop, at alle (inkl. babyen) er ude på at berøve én endnu mere søvn. Når jeg ikke er udhvilet, får det indflydelse på ALT andet, synes jeg. Jeg kan ikke tænke ordentligt, bliver klodset, glemmer hvad jeg gik ud i køkkenet efter og kommer til at vrisse og hæve stemmen, hvor det egentlig ikke var rimeligt.

- Helle, som godt forstår dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.