BlyViol skriver:
DEJLIGT dejligt dejligt! at du havde så god en oplevelse! det er altså vigtigt (fandt jeg ud af igår på egen krop)..
Vi var afsted i går, og da hjertelyden kom, ja så kom tårer hos BÅDE mig og kæresten.. var så skønt at se min kærestes glædes tårer - han sagde hjertelyden 4-5 gange i går, efterfølgende af - er det ik bare vildt skat, vi skal være forældre (mon det gik op for ham i går hihi)...
Ej... skønt du havde en god dag - og gode spørgsmål.. jeg spurtge ik om en skid
var mere OBS på det hjertelyd hehe..
Glæder mig meget at hører du også havde et godt besøg. Det er bare så vigtigt. Som Karina også skriver man skal insistere på at de lytter til en hvis de ikke gør..
Min mand var desværre ikke med til jordmor i går. Han kunne ikke få fri
.
Glemte helt som rosa bad om svarene på spørgsmålene.
-Gravitamin kan man tage, men folsyre er ikke nødvendigt når man er hvor jeg er nu. Men som hun sagde det skadede absoulut ikke.
-Angående jern, synes hun jeg skulle tjekke med lægen igen om det hang sammen med mit stofskifte, siden han havde sagt sådan. Fiskeolie glemte jeg at spørge om
.
-Fødsel ville hun ikke tage stilling til nu, hun synes vi skulle afvente hvordan mine bækkenproblemer udviklede sig. Så håber stadigvæk på at kunne føde i vand.
-Bekymringer sagde hun. Hvis du ingen havde eller kun havde få ville hun være bekymret for mig, men sådan som jeg havde det var HELT normalt. Så det var dejligt.
Så det store spørgsmål. BL og ligament smerter. Altså det hun sagde til mig. Ligament smerter er hvis man har ondt ved hoften/lysken og kan stråle nede i lårene. Hun sagde det var lidt svært helt at definere grænsen mellem BL og ligament. Men sagde så der var 4 steder man tjekkede for BL. 2 punkter foran ved skambenet og bagpå hver balle. Og hvis man har ondt alle 4 steder er det BL. Men smerterne er SÅ forskellige fra gravid til gravid.
Det var vidst svarene. Håber det er ok..