Fb igen igen igen igen igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

262 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. december 2009

Rasmine

Siden alt det nye er sket på FB, mht. privatlivets fred, kan jeg simpelthen ikke finde ud af at indstille min profil således, at folk jeg ikke er venner med, ikke kan se hvilke sider jeg er "tilhænger" af.

Kan hverken se det i kontoindstillinger eller privatindstillinger.

Desuden vil jeg gerne vide hvordan jeg ellers indstiller "mit privatliv" til IKKE at slå mine kommentarer til folks status op på min egen væg, samt andres væg.

ANYONE??

Mette - normalt ret rutineret FB'er, men filmen er knækket!

På forhånd tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2009

Susan1978

sorry don¨t know,

min kusine havde sådan en tekst på sin profil.. men det var på engelsk og jeg kunne ik finde de steder der stod..

If you don't know, as of today, Facebook will automatically index all your info on Google, which allows everyone to view it. To change this option, go to Settings --> Privacy Settings --> Search --> then UN-CLICK the box that says 'Allow indexing'. Facebook kept this one quiet. Copy and paste onto ......your status for all your friends ASAP

Anmeld

15. december 2009

Kaufie

Den der har jeg fundet

I skal ind under Indstillinger (for oven i højre side) Hold musen over, så får I en liste, vælg Privatindstillinger, klik på søg, fjern flueben i Tillad indeksering.

Så skulle Google og sådanne robotter ikke kunne finde indholdet.

Anmeld

15. december 2009

BK

Tror det Mette mener er at når jeg søger på hendes navn (på fjæsen) så kan jeg se hvilke sidder hun er medlem af og det er det hun vil have væk og det hjælper det ikke på Kaufie

Anmeld

15. december 2009

Rasmine

Klock skriver:

Tror det Mette mener er at når jeg søger på hendes navn (på fjæsen) så kan jeg se hvilke sidder hun er medlem af og det er det hun vil have væk og det hjælper det ikke på Kaufie

Enig.

Men Kaufie, den anden er nu også god, fanks.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.