6 tænder på 25 dage!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

252 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. april 2008

Susan1978

nogen der kan slå den??

Det er helt vildt.. de sidste 2 er poppet op af de hævede gummer i dag..

så Emil har nu 4 i undermunden og 2 i overmunden..

Vi har også været til læge med hans astma igen..
Han har hostet og rallet meget her på det sidste + han har sovet rigtigt meget. Det er som om han blir træt af bare en lille smule anstrengelse..

Der var ingen lungebetændelse.. -PYHA! men meget snævre luftveje, så vi skal øge med spirocoten (den brune) 2 pust i spaceren 2 gange morgen og aften også skal vi ta den blå et par gange i løbet af dagen..

Synes allerede jeg kan mærke forskel men det kan også være ønsketænkning..

Der er godt nok liv og glade dage herhjemme i øjeblikket.. Ea må ikke komme i børnehave! Jeg havde aftenvagt igår (15-21 kan arb hjemmefra) så der holdte jeg emil hjemme og det samme i dag hvor jeg holdte en feriedag.

Har i dag haft besøg af HeidiKraus, ved ikke om i husker hende.. hun var kort med på NB juli 07 men fødte hendes tvillinger 2½ mdr for tidlig ved en skrækkelig fødsel.. Men hvor er det bare vildt de blir 1 år om få dage..

så er det at det går op for mig at tiden bare går såå stærkt..

knus fra os.. (H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2008

Grynt

aiii hvor vild :-o 6 tænder på så kort tid, så er der da ikke noget at sige til at bette mand har det så skidt. Han bruger jo alt hans energi og krafter på at få tænder :-o Jeg har jo også 3 børn med astma/ab, så jeg kan godt sætte mig ind i hvor hårdt det er for jer lige for tiden. Og øv hvor er det bare hårdt. :'( Hvorfor var det nu liiiige Ea ikke måtte komme i BH? Så har du da også mere end rigeligt at se til8(

Anmeld

25. april 2008

Susan1978

ja det glemte jeg jo at nævne.. det er pga strejken.. vi er i en af de ramte kommuner.. og hun må ikke komme fra den 23-29 april ..

jo tak.. rigeligt at se til.. Og ea blir bare slet ikke stimuleret nok.. kæft hun keder sig.. hvis hun kunne stillede hun sig op med hænderne over ørene og stak tungen ud og lavede pruttelyde - og hvis hun vidste hvad fuck you betød så sagde hun det nok... øj hun hører bare med r... altså...

MEn i morgen tager jeg til polterabent hele dagen og kommer først hjem søndag når jeg vågner.. :P

Værsgo far, så er det din tur..

Susan alene hjemme med sovende unger..

Anmeld

26. april 2008

Rasmine

Nej, det kan vi ikke slå, endnu, men der er kommet 3 tænder her, på 14 dage.
Rasmus er pylret, har feber on and off og er mega snottet.
Så kan de kloge sige at de symptomer ikke har noget med tænderne at gøre.
Dem om det!

Anmeld

26. april 2008

Loggidut

det er godt nok vildt med alle de tænder???

aj det må havde gjort ondt på ham, den stakkel!

Anmeld

26. april 2008

linemus

Ja da, jeg husker godt Heidi og hendes små tvillinger. Hvor er det vildt, at det allerede er et helt år siden! Har de det godt alle 3? Du må lige sende hende en hilsen fra en gammel NB-bruger, selvom jeg jo ikke kender hende rigtigt.

Sørme en masse tænder han får ham Emil. Her er det nærmest gået helt i stå på hhv. 2 og 4 stk. Håber ikke det har været slemt for ham, for han er da hårdt ramt i forvejen, bette nus.

Håber du har haft/har en super polterabend-dag :)

Knus Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.