Stadig i barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

554 visninger
11 svar
0 synes godt om
14. december 2009

Tynen

Sover jeres stadig til middag i barnevognen?

De gange vi forsøger at putte hende i barnevognen skal hun nærmest mases og lirkes på plads
Mon det er ved at være på tide at putte hende indenfor de dage hun synes hun trænger til en lur?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2009

Anja

I dp sover Elias stadig i barnevognen til middag. Vores dp har sagt, at hun ville spørge om det er okay, at han begynder at sove inden for efter jul.

Hjemme begyndte han selv at sige, at han hellere ville sove i sin seng til middag. Tror det er ca 2 mdr siden  - netop som vi havde købt en sprit ny Emmaljunga Big star supreme for at have 2 ordentlige da vi var trætte af den billige vi havde købt som ekstra  - typisk !! Men så er der jo en næsten ny barnevogn, fin og cremefarvet, hvis vi skulle være heldige at få en lille bebs mere på et tidspunkt

Anmeld

14. december 2009

Mary

Annika har ikke været i en barnevogn siden engang i juni tror jeg. Da hun begyndte at sove indenfor tog hun meget bedre lure, så vognen har vi ikke savnet  Skal lige siges, at jeg var så træt(!) af den barnevogn vi havde, og vi har derfor købt en lækker ny en til baby og den regner jeg med at bruge læææææænge  Skal dælme nyde at ha en ordentlig vogn denne gang!

Anmeld

14. december 2009

..

Smilla sover stadig i barnevognen, hun er snart for lang men ellers kan hun fint være der

Anmeld

14. december 2009

Muffinmus

jep, stadig i barnevogn

Anmeld

14. december 2009

Kaufie

Jep i barnevogn.

Han havde en periode, hvor han bad om at sove inde - men det tog så lang tid at få ham puttet - så efter et par weekends med mislykkede middagslure, fordi vi kom til at kæmpe om hvor han skulle sove - så tog jeg igen forældrerollen og sagde "i barnevogn - og sådan bli'r det"

Det går rigtig godt - han tager tit 2 - 2½ time derude mod max 1½ inde.

Han er så heller ikke så lang endnu, så der er plads....

Anmeld

14. december 2009

heaven

lasse sover stadig i sin barnevogn, og det bliver han ved med ligeså længe jeg kan stoppe ham derned..... han er dog ved at være lang, men heldigvis han han arvet sin mors gen for "let bøjede-ben" i søvne... (ej, det lød kludret, jeg mener bare at han trækker benene opad når han sover...)

Jannie

Anmeld

14. december 2009

Nadi

Oliver sover stadig i sin barnevogn, men havde tænkt at det skulle være slut når Lillesøster kommer.

Anmeld

14. december 2009

Lise

Simon sover også stadig i barnevogn til middag herhjemme. I vuggestuen har han sovet inde på madras siden han blev to. Men vi kan sgu ikke få ham til at sove indenfor om dagen, og han elsker sin barnevogn og sover fantastisk i den.

Anmeld

14. december 2009

Louise mortil4

ja i DP gør Lære og Liv, men her hjemme har de altid sovet inden for og har altid været glad for begge dele, de sidste weekender er de dog begyndt at be om at komme ud og sove i barnevognen, men har jo så måtte fortælle dem at de ikke har en barnevogn, den er hos Elin (Deres DP), de har mugget lidt, men er så pænt gået i seng, sys bare det er ved at være for sent at købe 2 vogne de kan sove i her hjemme, det har de ellers ikke gidet, det at sove ude her hjemme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.