Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
str. 56-62
byd en pris
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
gitte&christopher skriver: str. 56-62 byd en pris
bytter også gerne
ingen??
flyverdragt metoo den han har på i autostolen sælges sender gerne bedre billeder den er str. 68
plus sparkedragter str 62 bombibitt og esprit
bedre billede af flyverdragt fra metoo str. 68
hvis jeg vidste hvilet køn det er (gør jeg forhåbentlig den 4 januar) så ville jeg såmænd købe det hele... men måske du kan vente lidt??
Hvilken størrelse er de fire hjelme og den blå Katvig dragt? Og hvad skal du have for de fem ting?
BlyViol skriver: hvis jeg vidste hvilet køn det er (gør jeg forhåbentlig den 4 januar) så ville jeg såmænd købe det hele... men måske du kan vente lidt??
hej.... kan vi aftale du skriver d.4 når du ved mere?? jeg kan desværre ikke love noget da jeg har fået andre bud.... men du må meget gerne købe
Lise skriver: Hvilken størrelse er de fire hjelme og den blå Katvig dragt? Og hvad skal du have for de fem ting?
hej hej....
vil lige være sikker på hva du mener er det katvig dragten den turkis og grønne miniapple dragten eller er det ej sikke lej med helikopter???
gitte&christopher skriver: hej hej.... vil lige være sikker på hva du mener er det katvig dragten den turkis og grønne miniapple dragten eller er det ej sikke lej med helikopter???
Katvig dragten..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128