åh ha...i aften når i går i seng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

320 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. april 2008

Loggidut

så gå lige ind til jeres børn, og stryg dem over kinden, også selv om de har grædt, bidt, savlet og været umulige... jeg fik lige en opringning fra min svigermor...ham den lille nye Oliver vi fik i familien i januar månede, stoppede pludselig med at trække vejret, og babyambulancen måtte hente familien...det var det eneste besked jeg fik, mere anede de ikke!:'( jeg har sat med Tiffanie der brokkede sig, og jeg sad bare og tænkte på michaels nevø og kone der på det tidspunkt stod med et bette liv i hænderne og ikke anede deres levende råd. knægten har så siden gylpet en masse slim op, og er kommet sig, han har lige smilet til sin far, og nu venter de på børnelægen skal tilse ham , jeg håber de slap med forskrækkelsen. men for fanden hvor jeg lige røg tilbage til da jeg var afsted med Jeanette! så i aften, så gå lige ind og nyd jeres børn, og elsk dem for det de er...skrigende og trælse...bare elsk dem...for man aner ikke en skid om hvor hurtigt det kan gå! knus fra sloggi, som vrælede som en pisket da de ringede og sagde han trak vejret! (æv vræler fandme igen nu)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2008

Astrid P

Fy for satan, for en forskrækkelse...
Jeg krydser fingre for at de slipper med chokket, og at den lille fyr er okay.
KH Astrid

Anmeld

25. april 2008

Grynt

For fanden da også, sikke noget gylle :'( Jeg håber og ønsker at alt er vel i den lille familie. Men extra kys og knus til alle vores små er vist det vil skal gøre lige nu...og altid naturligvis :) (L)(L) Tænker på familien

Anmeld

25. april 2008

Loggidut

jeg har lige kort snakket med moderen til Oliver, og de er hjemme igen...og nu venter jeg lige på hun ringer til mig...pyyyhhhhh...jeg er så lykkelig nu

Anmeld

25. april 2008

mor til en del

Ja det er egentlig uhyggeligt at der nogen gange skal så barsk en oplevelse til, for at man lige stopper op, kigger sig omkring, og bliver flov over at man nogle gange synes at ungerne er møj urimlige...

Godt at han er okay for nu, håber ikke at det er noget alvorligt....

Knus Lisbeth.

Anmeld

25. april 2008

ivfmarie

Åhh hvor har du evig ret Loggi! Føj for en grim oplevelse for forældrene, men det må da have været virkelig væmmeligt for dig :'( krammer (H) Marie

Anmeld

25. april 2008

Tynen

Ja, som Lisbeth skriver er det lidt skræmmende at man virkelig har brug for sådan et slags wake-up call før det går op for en hvor heldig man egentlig er!

Tror jeg vil smutte op til hende den umulige og stryge hende over kinden - Selvom hun er en lille bitte anelse træls lige nu ;)

Trine

Anmeld

25. april 2008

Nadi

Jeg går da godt nok også lige et smut forbi min Oliver, som lige nu ligger og brummer på fars mave og er godt på vej mod drømme-land (L)

Sad godt nok også og kæmpede med tårene da jeg læste dit indlæg, men puha hvor er jeg super glad og lettet over at han har det godt igen!

-Nadia

Anmeld

25. april 2008

Juniors mor

Hold da op - sikke en forskrækkelse! -godt han er ok igen (L)
Sådan en hændelse får en til at huske ikke at tage alting for givet....
Jeg har lige været et smut inde ved Julie og give hende et kys på panden (L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.