Super dag idag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

324 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. april 2008

Marco2

Svigermor kom herud ved 10-tiden. så kom jeg lige i bad og gjort mig klar og så tog vi alle 3 ind til byen. Vi har shoppet og shoppet og været på café Slabberads, og er først kommet hjem her 17.15 :D Emily har bare været super hele dagen!! Nu er sviger ude at pute Em i nattøj, inden der skal gøres klar til putning, så skal vi ha' hentet pizza, åbnet en flaske vin og lave sang og sangskjuler til konf. Røv hyggelig dag. Og har bare den BEDSTE sigermor i verden!! AG - som nok ikke er så meget på i aften, men ku' jo ikke ha' siddende på os at vi er stille idag......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2008

Astrid P

Åhr, det lyder dejligt, AG!
Det lyder som om du har en alletiders svigermor. Hav en rigtig hyggelig aften.
KH Astrid

Anmeld

25. april 2008

Grynt

aiii hvor super hyggeligt :D Dejligt med sådanne skønne svigermødre, for sådan en har jeg nemlig også :)

Håber I får en hyggelig aften

Anmeld

25. april 2008

mor til en del

Åh hvor fedt, det er guld at få en hel dag med aflastning.

Sådan en svigermor kunne jeg godt bruge, men jeg må nøjes med min mands svigermor, men hun er nu også dejlig;)
Min svigermor døde inden jeg lærte Tommy at kende, og svigerfar er efterhånden blevet 81 år, så han kræver næsten ligeså meget som børnene.

Jeg trænger til at få en dag hvor jeg kan gøre lige hvad jeg vil, og ikke altid skulle stå på spring for familien. Det bliver helt sikkert ikke imorgen, der er åbent hus på Kasernen, så vi skal mødes med Tommys kollegaer kl. 8 til rundstykker inden strabadserne starter, vi kører i begge biler, så kan jeg tage hjem med de små hvis det bliver for hårdt, ellers er planen at det fortsætter til kl. 14. puha jeg bliver helt svedt, det kunne være godt med nogle flere piger i flokken, men okay eventyrlystne drenge er nu ikke at kimse dag, jeg håber blot at jeg kan holde styr på flokken......

Knus og misundelse fra Lisbeth.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.