Afstemning: Hvilken måde er pænest?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2009

Kløver

Jeg gik på efterskole med en thea, og er et sødt navn, men nok ikke et jeg selv ville bruge.

synes dog Thea er den pæneste måde at skrive navnet på, og tror måske mange syne tea ser forkert ud da tea jo er dte engelske for the, ved ikke om det kan have en betydning

held og lykke til med navnevalget/navnestavelserne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2009

Lone Jakobsen

har også stemt Thea, men samtidig er jeg en af dem der har valgt en Isac, i stedet for en isak.

så hvis i bedre kan li Tea....ja så skal i da vælge det.

Anmeld

22. december 2009

frk andreasen

thea- sys det er et rigtig smukt navn. som det står der alene

tanja 27+2

Anmeld

6. januar 2010

Clement09

Thea er et pænt navn (:

Anmeld

6. januar 2010

Bare mig..

Clement09 skriver:

Thea er et pænt navn (:

Hvor er du åndssvag du ikke har sagt du kom herind Men dejlig at se dig kusine <3

Anmeld

6. januar 2010

DK

Specielle navne er fint. Men når Tea og Thea skal udtales ens, så er det da og give sit barn en kæmpe sten i skoen, at hun skal stave hendes (trods alt rimeligt almindelige) navn resten af hendes liv. Og at hun vil blive kaldt te på engelsk.

Altså Thea bliver ikke mere specielt end Tea, bare fordi man ændrer stavemåden. Det bliver bare mere træls for barnet, resten af hendes LIV!!

Bare min mening. Knus.

Synes derudover at Thea er et pragtfuldt navn. Kende de to mest dejlige seje piger der hedder Thea!! 

Anmeld

6. januar 2010

LotteGabriella

marikka skriver:

Vi overvejer stærkt at kalde vores kommende datter for Tea eller Thea, men vi ved simpelthen ikke hvordan det skal staves.
Ja et lille problem kan hurtigt blive meget stort.

Måske er navnet for kedeligt, hvis det står for sig selv, så måske du har et navn det kan sættes sammen med?

synes helt klart at det skal være med H det er et fint navn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.